معرفی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: چند بهار در زندگی خود دارید؟

کارگردان: سروش صحت

تهیه کننده: محمدرضا تختکاشیان

تعداد قسمت ها: 25

سال انتشار: 1402

ژانر: کمدی، فانتزی

بازیگران: علی مصفا، مجید یوسفی، قدورالله ایزدی، کاظم سیاحی، گیلدا فیشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، آناهیتا افشار، اردشیر کاظمی، عین الله مریا، احسان منصوری، مریم ماهور و بیژن بنافشی خواه بازیگران اصلی این سریال هستند. حاضر به عنوان مهمان در این مجموعه، از جمله: هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهنام تشکر، شیخ دهقان، رضا یزدانی، هوتن شکیبه، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، سیاوش چراغی پور و…

خلاصه سریال

زندگی آرام خانواده ربانی با ورود یک مار ناخواسته، کشف یک نسخه خطی جذاب و یک سوراخ اسرارآمیز تغییر می کند…

پوستر سریال چند فواره در زندگی من باقی خواهند ماند؟

در مورد سریال

سروش صحت پس از کارگردانی فیلم جهان با من برکش وارد عرصه جدیدی در فیلمسازی شد و این موضوع با کارگردانی سریال مجی تمام عمر کن کا براها؟ ثابت شده است که قبل از این دو اثر، سروش صحت و آثارش کمدی های متوسط ​​و گاه موفقی بوده و عناصر چندان خاصی در آن ها وجود نداشته است، اما اکنون به نظر می رسد که سروش صحت و جهان بینی او بیش از هر زمان دیگری در ویدیوی او رشد کرده است. آثار. این نگاه به دنیا در سریال مجه تموم عمر کنده تا بهاره باعث ایجاد صفات مثبت و برخی صفات منفی در آن می شود.

سریال داستان خاصی برای چند فصل ندارد! صیحات با هوشمندی تمام قسمت اول (اول) سریال را طولانی تر از حد معمول کرد و برخلاف اثری مثل نیوکمپ که قسمت اول طولانی اش چیزی برای نمایش نداشت، صحت این مدت طولانی را برای معرفی شخصیت های متعدد سریالش استفاده کرد.

سروش صحت در سریال خود سعی کرد پاسخی برای سوالی که در عنوان سریال مطرح کرده بود بیابد. واقعاً چند بهار در زندگی خود دارید؟ که بخواهیم غم و اندوه را در آن بگذاریم؟ سریال سروش صحت پاسخی است به دغدغه هایی که این روزها در زندگی همه ما وجود دارد و اگرچه پاسخی نیست که بتوان آن را به همه مردم و جامعه تعمیم داد، اما تا حد زیادی یک مرحله فکری در آن وجود دارد. اما می‌تواند حداقل برای چند دقیقه، فرد را از ترس‌هایش بیرون بکشد و به دنیایی که شخصیت‌های متعدد این سریال خلق کرده‌اند، بکشد. این چند دقیقه آرامش مانند نوشیدن یک لیوان آبلیموی خنک ببری در گرمای نیمروز تابستان است: آنها زودگذر، دلپذیر و البته در حل مشکل گرمای دردناک بی تاثیر هستند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *