معرفی سریال هانیبال-HANNIBAL | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال هانیبال – هانیبال
تایپ کنید جنایی، درام، ترسناک
سال ساخت 2013-2015
تعداد فصول 3
تعداد حلقه 39
میانگین زمان در هر قسمت 44 دقیقه
وب سایت IMDb 8.5/10
گوجه فرنگی فاسد 92%

بازیگران:

  • خانم میکلسن
  • هیو دنسی
  • کارولین دیاورناس
  • جیلیان اندرسون
  • لارنس فیشبرن

خلاصه سریال

سریال «هانیبال» داستان زندگی دکتر هانیبال لکتر، روانپزشک و جراح معروف را روایت می کند که به عنوان یک قاتل زنجیره ای باهوش و خطرناک شناخته می شود. هانیبال با کمک افسر پلیس ویل گراهام برای دستگیری قاتلان زنجیره ای کار می کند. اما خود هانیبال اسرار تاریک و خطرناکی دارد که به تدریج فاش می شود.

.

در مورد سریال

  • هشدار: این سریال حاوی سطح بالایی از خشونت است و شامل صحنه هایی است که ممکن است برای همه مناسب نباشد

هر فصل این سریال مانند اکثر سریال های آمریکایی شامل 13 قسمت است. اولین قسمت های هر فصل این سریال به ترتیب در تاریخ های 4 آوریل 2013، 9 می 2014 و 4 ژوئن 2015 از شبکه NBC پخش شد. در 22 ژوئن 2015، NBC به دلیل رتبه پایین، هانیبال ادی پین را پس از سه فصل لغو کرد. (قرار بود این سریال 7 فصل داشته باشد) قسمت آخر سریال در 27 آگوست 2015 از سیتی و دو روز بعد از NBC پخش شد. قسمت های سریال هانیبال مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. هر دو فصل این سریال برنده جوایز جنوبی برای بهترین برنامه شبکه و بهترین بازیگر مرد برای مدز میکلسن در فصل اول و هیو دنسی در فصل دوم شدند. لارنس فیشبرن همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فصل دوم سریال را از آن خود کرد.

در پایان باید گفت که سریال هانیبال یک سریال خشن، خونین و زیباست که موفق می شود تعادل خوبی بین هنر و آدم کشی ایجاد کند و شخصیت های زیادی را در خود جای داده است که به گسترش جهان و ادامه داستان آن در هر زمان که باشد کمک می کند. سریالی شده

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *