معرفی سریال وایکینگ ها- Vikings

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • نام سریال: وایکینگ ها
  • سال های پخش: از 2013 تا 2020
  • ژانر: اثر حماسی تاریخی
  • تهیه کننده: مایکل هرست
  • بازیگران: کاترین وینیک گوستاو اسکارسگارد تراویس فیمل
  • تعداد قسمت ها: 93
  • امتیاز در سایت IMDB: 8.5

تاریخ انتشار، داستان، بازیگران و موارد دیگر برای Vikings: Valhalla

خلاصه سریال

داستان سریال حول محور راگنار لاتبروک (با بازی تراویس فیمل)، یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی در عصر وایکینگ ها می چرخد. راگنار، کشاورز وایکینگ، پیشنهاد می کند که ابتدا غرب و انگلستان را فتح کند و به همراه برادر جنگجوش رولو (کلایو استندن) و همسرش لاگرتا (کاترین وینیک)، زن شگفت انگیز به آنجا سفر می کند.

اگرچه فصل 7 وایکینگ ها وجود نخواهد داشت، اما طرفداران می توانند منتظر بازگشت به Gotgat در دنباله/اسپین آف سریال Viking: Valhalla باشند.

در مورد سریال

در مورد دیدگاه تاریخی سریال درام وایکینگ ها چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. در طول ساخت این مجموعه تلویزیونی، نگاه عمیق دست اندرکاران ساخت این سریال به دوره ای تاریخی و کمتر شناخته شده و زندگی مردم آن زمان به خوبی به تصویر کشیده شده است. شاید این مجموعه نتواند حقوق محتوایی در این زمینه را به طور کامل احراز کند، اما باید بپذیریم که وایکینگ ها توانسته اند بهتر از سایر تولیدات با محتوای مشابه عمل کنند و به بیننده این فرصت را بدهند تا با این رزمندگان تاریخی بیشتر آشنا شود.

گروهی از مردان جنگجو در مجموعه وایکینگ ها

Vikings برنده 46 جایزه و بیش از 100 بار در طول 6 سال پخش آن نامزد شد. این سریال فوق العاده که بین سال های 2013 تا 2020 پخش شد، از سوی بسیاری از طرفداران سریال به عنوان بهترین سریال انتخاب شد.

یکی از جنبه های تاریخی جالب سریال وایکینگ ها تمرکز این سریال بر نحوه سفر آنها به گوشه و کنار جهان است. بسیاری در ذهن خود بر این باورند که این جنگجویان تنها بین آب دره ها و دریاهای شمالی اروپا رفت و آمد می کردند که این تصور کاملاً نادرست است. به عبارت دیگر، باید بدانید که بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط اسمیتسونیان، سفرهای آنها گاهی اوقات شامل سرزمین های بسیار دورتر نیز می شود. به طوری که به نظر می رسد کشتی های آنها به دریای مدیترانه و سواحل شرقی کانادا رسیده اند.

کشتی های منظره و وایکینگ

در فصل های اولیه وایکینگ ها، بسیاری از وقایع در روستاهای اسکاندیناوی واقع در نروژ و انگلستان رخ می دهد. جایی که شخصیت Ragnar Lathbrok با بازی تراویس فیمل و گروهش حملات خود را به مناطق مختلف برنامه ریزی می کنند. این در حالی است که اگرچه برخی از صحنه های فیلم در مناطق اسکاندیناوی فیلمبرداری شده است، اما بخش بزرگی از محل فیلمبرداری این اثر در ایرلند قرار دارد.

یکی از نکات متمایز در ساخت این سریال لوکیشن های متعدد و جذاب برای فیلمبرداری است.

اگر به ماجراهای وایکینگ ها، خدایان نورس و جنگ علاقه دارید، این سریال خارجی خوب توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *