معرفی سریال پس از باران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: After the Rain

ژانر: درام، رازآلود

نویسنده: سعید سلطانی

کارگردان: سعید سلطانی

سال انتشار: 1379-1380

تعداد قسمت ها: 37

بازیگران:

محمود بک نت
کاتیون واکنشی
بهزاد فراهانی
ثریا قاسمی
مرجان متوسط
جمیله شیخ
خوب و عاقل
کیومرث مالک موتی
حسین توشا
صبا کمالی
حامد کلهداری
علی طالبلو
محمد هادی القامیشی
نادیا دلدارگلچین
رحیم نوروزی
امیر آتشانی
رامین برکامی
شهاب الحسینی
ماهش صبر کن
خدمتکار زینتی
فتح علی اویسی
پوراندخت مهیمان

خلاصه داستان

«پس از باران» سریال سیدالعباد است که شما را بارها به یاد گذشته می اندازد و گوش دادن به موسیقی آن لذت بخش خواهد بود. داستان دکتر صدیق مهرپرور و همسرش سیتارسیلاری است که هنگام عزیمت به شمال ایران (گیلان) در یک سانحه رانندگی کشته شدند و فرزندانشان (مرضیه و مسعود) برای تحقیق بیشتر به شمال سفر می کنند. این مرگ در شمال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد راز خانواده آنها. این اطلاعات از مادربزرگشان نقل شده است.

در مورد سریال

سری بعد از باران که در سال ۱۳۷۹ از شبکه سه پخش شد، در حال و هوای گیلان جلوی دوربین رفت و نگاهی به تاریخ ایران در اوایل حکومت پهلوی دوم انداخت (در سریال از رادیو ارباب عزتسری تا نورنبرگ. ) دربار پس از پایان جنگ جهانی دوم و در آغاز سلطنت پهلوی دوم اتفاقی کلی در سال 1324 ذکر شده است.

بعد از باران رمانی انسانی درباره رابطه ارباب و رعیت بود. این سریال زندگی خانواده ارباب و حضور دختری به عنوان همسر دوم پروردگار، شرایط جدید و مخالفت های خانواده ارباب به عنوان «همسر اول» و عواقب و عوارض این حضور را به نمایش گذاشت. در این سریال عشق توام با ارباب، ظلم و ستم همسران دوم اربابان و قدرت اربابان و خان ​​ها در گذشته را می بینید. این سریال روایتی از زندگی اوایل دوره پهلوی دوم و مشکلاتی است که مردم با آن مواجه بودند.

این سریال پر از فلش بک ها و زمان های همپوشانی بود. اتفاقاتی که در ذهن شخصیت ها می گذشت به محض یادآوری به مخاطبان ارائه می شد. بازی خوب بازیگران توانسته بود سریال را در آن زمان قابل قبول جلوه دهد، هرچند که ارتباط دادن اتفاقات گذشته به اتفاقات زمان حال برای مخاطب کمی سخت بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *