معرفی سریال گردن زنی | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: الناق

ژانر: درام، جنایی، معمایی

سال انتشار: 1403

کارگردان: به کارگردانی سامان سالور

تهیه کننده: علی قربان زاده

نویسنده: زامیاد سادووندیان

وضعیت: در حال نمایش (هر هفته جمعه ساعت 12 ظهر روی پلت فرم فیلم نت)

بازیگران:

  • کیسان دیپاج
  • حسن الماجونی
  • مهران غفوریان
  • سمیرا حسین پور
  • ترلان پرفانا
  • رویای کودکی
  • بیگمن بازی

خلاصه سریال

سریال جردن زنی محصول جدید پلتفرم فیلم نت به کارگردانی سامان سالور است که جمعه گذشته 22 شهریور ماه پخش شد و داستان سرنوشت باران و نیما در شب عروسی شان را روایت می کند که با انتشار این سریال تغییر کرد. . جنایتکاری به نام شاهرخ باعث شد بسیاری از اسرار خانوادگی فاش شود و اتفاقات زیادی در اطراف آنها و اطرافیان هر یک از اعضای خانواده آنها می افتد.

درباره سریال (بررسی قسمت اول)

قسمت اول نشان می دهد که سامان سالور سریال سازی بلد است و در سینما هم موفق بوده است. سریال در واقع از پایان شروع می شود. جنایتی رخ می دهد و در قسمت های بعدی، با کمک فلاش بک، نمایش به ما نشان می دهد که چرا شخصیت ها به این نقطه رسیده اند.

شخصیت ها به موقع ارائه می شوند و سرعت آن نه کند است و نه سریع. در اولین دقایق رابطه بین افراد و حتی احساسات آنها نسبت به یکدیگر را درک می کنیم. مثلاً مانی از نیما ناراحت است، جیسو از شوهرش راضی نیست و بهمن از نیما خوشش نمی آید.

فیلمنامه نویس، کارگردان و تدوینگر در قسمت اول به هم کمک کردند و فضای کلی داستان و شخصیت ها را فراهم کردند. قلاب پایانی سریال تقریباً ما را تشویق می کند قسمت بعدی را تماشا کنیم. اما این می توانست سکانس جنجالی تری در مورد رابطه مانی و Shadowgirl باشد.

قسمت اول سریال Necking معیارهای سریال سازی را دارد. پوستر فیلم عمومی شخصیت ها را دور میز شام نشان می دهد. باران و نیما در مرکز عکس هستند. این تصویر یادآور شام آخر داوینچی است. اثری که در همه ابعاد پخش می شود نشان از احترام به مخاطب دارد. البته امیدواریم همین کیفیت تا آخر ادامه داشته باشد.

تاریخ پخش سریال گردنبند

Necking محصول جدید فیلم نت جمعه هر هفته ساعت 12 ظهر روی این پلتفرم نمایش داده می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *