معرفی سریال گلشیفته | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال من او را دیدم
تایپ کنید کمدی
نویسنده نویسندگان اصلی: خشایر الوند و بهروز الشعیبی
نویسندگان:
زهرا افشار
احسان ابراهیمی
فاطمه راست میگه
خروج بهروز الشعیبی
بازیگران مهدی آل هاشمی
مهناز افشار
سیامک انصاری
نازنین بیاتی
شیلا خداداد
کیان افشار ربیعی
هومن آقا
محمد البحرانی
امیرمهدی گولا
نسیم ادبیات
شیدا خلیق
پایان آهنگ حامد هراد
آهنگساز یحیی سپهری شکیب
کشور سازنده ایران
زبان اصلی فارسی
تعداد فصول 1
تعداد قطعات 16

خلاصه سریال

داستان حول محور چهار زن است که از مشکلات زیادی رنج می برند. جولی دلگشا (نازنین بیاتی) با قبولی در کنکور به همراه پدرش حبیب دلگشا (مهدی هاشمی) از یزد به تهران می آیند تا جولی بتواند به دانشکده معماری در تهران برود. اما جولی و پدرش در مورد استقلال جولی مشکل دارند. راحله گلشیفته (مهناز افشار) رئیس دانشکده معماری تهران است که با همسرش فواد افشار (سیامک انصاری) که معاون وزیر ورزش است، بر سر استقلال و موفقیت زنان در جامعه اختلاف نظر دارد. مژگان میرزایی (شیلا خداداد) ووشوکار منتخب المپیک بلغارستان است، اما همسرش ضیاء شریفی (محمد بحرانی) تنها با سفر به خارج از کشور مشکل دارد و معتقد است مژگان باید به وظایف مادری خود پایبند باشد. سعیده رستاکردار (بهاره کیان افشار) نیز دختری است که به تازگی تغییر جنسیت داده و برادرش وحید رستاکارد (امیر مهدی گل) پس از فوت پدرشان تمام ارث او را گرفته و به سعیده سهمی نداده است. همه این مشکلات زنان با هم جمع شده اند تا با هم متحد شوند و…

در مورد سریال

من او را دیدم این مجموعه تلویزیونی خانگی به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال 1395 است. این مجموعه طنز اجتماعی به تهیه کنندگی علی اکبر نجفی در تاریخ 7 آذر 1395 در یزد تهران و در نقاطی از شهر کرج جلوی دوربین رفت. این سریال که چهارشنبه ها پخش می شد با یک فصل (16 قسمت) به پایان رسید.

قسمت اول این مجموعه در تاریخ 18 اسفند 1396 از شبکه نمایش خانگی منتشر شد و در تاریخ 6 تیر 1396 به پایان رسید.

سریال کلشیفته

حاشیه سریال

لو رفتن تصویری از گریم متفاوت و عجیب هومن سیر در دستکش در روزهای اول فیلمبرداری یکی از پرحاشیه ترین اخبار این سریال در رسانه ها بود.

هومن آقا: نقش من تمام شده است

از دیگر نکات مهم این سریال می توان به اجرای هومن شاهی خواننده سابق پروباکس اشاره کرد که سابقه خوانندگی در برنامه خندوانه را نیز دارد.

تحلیل توالی کلشیفته

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *