معرفی فیلم ابد و یک روز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم برای همیشه و هر روز
خروج گفت رشوی
بازیگران منشور معادی
نوید محمدزاده
پریناز ایزدیار
شبنم مقدم
ریما رامین فر
مهدی القربانی
معصومه رحمانی
شیرین یزدانبخش
سال انتشار 1394
ارزیابی (وب سایت IMDB) 8.2 از 10

بهترین فیلم های ایرانی از نگاه مردم

خلاصه فیلم

سامیه (بریناز ایزدیار) دختر جوانی است که به زودی با یک مرد افغان ازدواج می کند. اما سامیه در انتخاب این رابطه مردد است زیرا وضعیت خانه ای که در آن است تا حد زیادی به او بستگی دارد. خانواده ای که از مشکلات مختلفی چون اعتیاد، فقر، بیکاری و مشکلات خانوادگی رنج می برد. او یک مادر پیر و معلول و البته برادران و خواهرانی دارد که همیشه با هم دعوا می کنند و…

04-2016-بادوکروز

در مورد فیلم

ابد و یک روز مانند دیگر آثار سعید روچی به شرح و روایت افراد محروم جامعه و مشکلات و مصائب آنها می پردازد. اعضای خانواده نه تنها قادر به تامین مایحتاج زندگی نیستند، بلکه دعواهای زیادی بین خود دارند. این فیلم نشان می دهد که چگونه فقر می تواند بر کل خانواده تأثیر بگذارد و مردم را مجبور به انجام کارهای پیش پا افتاده کند.

2016-04-abadoyerooz30

فیلم کمی کند شروع می شود، اما سرعت را بالا می برد و تا پایان به خوبی ادامه می دهد. در حین نمایش سختی ها و بدبختی های شخصیت ها، لحظات و صحنه های طنزی داریم که تاریکی فیلم را اندکی روشن می کند. برای همیشه و یک روز در یازده رشته نامزد سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و برنده 9 رشته شد که مهمترین آنها بهترین فیلمنامه، تدوین، کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن (بریناز ایزدیار) و البته بهترین فیلم نگاه است. حضار متذکر شدند.

2016-04-پوستر-abdo-yikes-rose

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *