معرفی فیلم انگل- Parasite | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • نام فیلم: انگل
  • خروج بونگ جون هو
  • نویسنده: بونگ جون هو
  • تاریخ انتشار: 2019
  • میانگین امتیاز انگل که در وب سایت IMDb: 8.5 از 10

بازیگران: سونگ کانگ هو، لی سان کیون، چو یئو جونگ، چوی وو شیک

فیلم انگل

خلاصه

فیلمی که داستانش دقیقاً شبیه اسمش است. خانواده ای فقیر پس از آشنایی با خانواده ای ثروتمند، مانند انگل ها به سراغ آنها می روند و از آنها تغذیه می کنند و داستان فیلم تا به نتیجه رسیدن خود، روند بسیار جالبی را طی می کند.

فیلم انگل

آنچه بونگ جونگ هو به زیبایی در فیلم Parasite ثبت کرد. امید محقق نشده خانواده کی وو تحقق رویاهایشان است.

با وجود اینکه از همه چیز محروم هستند، اما خود را در یک قدمی موفقیت می بینند و اصلا احساس ضرر کامل نمی کنند.

در مورد فیلم

سینمای کره جنوبی در دهه ها و سال های گذشته دائماً نشان داده است که چه پتانسیل بالایی دارد و چه افراد با استعدادی در آن کار می کنند. فیلم «انگل» نمونه بارز و عالی این موضوع است. انگل بدون شک یکی از اتفاقات خوب سال 2019 بود، فیلمی که پلیدی های دنیای سرمایه داری را به خوبی به تصویر کشید که در نهایت اسکار بهترین فیلم سال را از آن خود کرد.

تلاش کی وو برای اتصال به اینترنت و برقراری ارتباط با دنیای بیرون شگفت انگیز است و زمانی که در حمام خانه اش به همراه خواهرش موفق به انجام این کار می شود، موسیقی فیلم نشاط آور می شود.

فیلم انگل

ما نمی توانیم Parasite را در یک ژانر خاص دسته بندی کنیم و در حین تماشای آن احساس خوبی داشتیم. این فیلم در طول مدت زمانش آنقدر زیبا و ظریف ژانرها را تغییر می دهد و از یک ژانر به ژانر دیگر وارد می شود به طوری که در حین تماشای آن از خود می پرسیم این فیلم اکنون چه ژانری است؟ فیلمی که توانست به اولین فیلم غیرانگلیسی زبان تبدیل شود که برنده بهترین فیلم سال در اسکار شد. در سال 2019، Parasite توسط استودیو Barunson E&A با بودجه 15 میلیون دلاری و توسط Bong Joo-hoon تولید شد و توانست فروش فوق العاده 260 میلیون دلاری را تجربه کند.

فیلم انگلبونگ هو، مدیر انگل

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *