معرفی فیلم اولین شیفت کاری- First Shift

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: First Shift

ژانر: درام، جنایی

کارگردان: Uwe Boll

سال انتشار: 2024

بازیگران: جینو آنتونی پسی، کریستین رنتون، جیمز مک منامین

“مناسب برای افراد بالای 15 سال.”

دانلود فیلم First Shift 2024

خلاصه فیلم

در فیلم First Shift : فیلم حول محور یک افسر باتجربه NYPD به نام دیو و یک افسر تازه کار به نام آنجلا است که روز خطرناکی را در خیابان های نیویورک سپری می کنند. آنها در این روز با انواع جنایات و موقعیت های خطرناکی روبرو می شوند که مهارت های آنها را به چالش می کشد و روابط آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و…

در مورد فیلم

اولین شیفت (به انگلیسی: First Shift) یک فیلم جنایی، اکشن، درام و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ به کارگردانی Uwe Boll و تولید شده توسط Event Film Distribution و Hit and Run Productions است. فیلمنامه این فیلم نیز توسط اووه بول نوشته شده است و هنرمندانی چون جینو آنتونی پسی، کریستین رنتون، برندی براوو، جیمز مک منامین، ویلی سی. نجار، دانیل ساولی، برندی براوو، گری پاستوره، کوابنا آمپوفو و غیره. نقش ها در آن.

The First Shift Film اولین بار در 30 آگوست 2024 توسط Quiver Distribution در سینماهای ایالات متحده و توسط Kinostar Filmverleih در سینماهای آلمان اکران شد و سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، و فنلاند دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، آفریقای جنوبی، سوئیس، آرژانتین و سایر کشورها به طور همزمان به صورت آنلاین منتشر شدند.

اولین شیفت نشان دهنده بازگشت رسمی اووه بول به فیلمسازی پس از حداقل پنج سال وقفه است که طی آن یک رستوران مجلل در ونکوور افتتاح کرد و یک مستند کارگردانی کرد. اولین شیفت چالش های روزانه پلیس در شهر نیویورک را با روایتی واقع گرایانه به تصویر می کشد.

تعامل افسر کهنه کار و همکار تازه کار یکی از محورهای اصلی داستان است و نشان می دهد که همکاری و درک متقابل چگونه می تواند در رویارویی با مشکلات موثر باشد. این فیلم به موضوعات مختلفی از جمله فساد، خشونت و مشکلات اجتماعی می پردازد. در نهایت بازی خوب بازیگران، داستان هیجان انگیز و روایت واقع گرایانه از دلایل ارزش دیدن این فیلم است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *