معرفی فیلم بدون قرار قبلی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: فیلم بدون وقت قبلی

ژانر: درام

کارگردان: بهروز الشعیبی

تهیه کننده: محمود بابایی

نویسنده: فرهی توحیدی – مهدی طراب بیجی

سال انتشار: 1400 (فجر) – 1401 (اکران عمومی)

کشور سازنده: ایران

نگاهی به یکی از داستان های مصطفی مستور

بازیگران:

پگاه آهنگرانی

مصطفی زمانی

الهام گرفته شده است

صابر آببر

مؤید الترابی

ردا صبری

امین مری

محمد کیانی

عرفان ابراهیمی

خلاصه فیلم

داستان فیلم حول محور دختری به نام یاسمن است که پس از سال ها به دلیل مرگ پدرش از آلمان به ایران بازگشت. پسرش اوتیستیک است و همین امر سفر را برایش سخت می کند. یاسمین چیزی در مورد پدرش نمی داند و میراثی که پدرش از او به جا گذاشته است او را بیشتر شگفت زده می کند…

الهام کردا در فیلم بدون قرار قبلی

در مورد فیلم

هیچ قرار قبلی وجود ندارد فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی محصول سال 1400 ایران. هیچ قرار قبلی وجود ندارد این ششمین فیلم بلند چعیبی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن را فرهاد توحیدی و مهدی ترابیقی با نگاهی به یکی از داستان های مصطفی مستور نوشته اند. پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، حامی ترابی، رضا صابری، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی و صابر ابر از بازیگران آن هستند.

هیچ قرار قبلی وجود ندارد در 18 بهمن 1400 در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در آنجا دو جایزه گرفت. این فیلم در ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در سینماهای ایران اکران شد.

بهروز شعیبی در خرداد 1401 با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که کلیپ سلام احمد مهدوی دامغانی در ابتدای برنامه تلویزیونی شوکران برای ساخت این فیلم بسیار الهام بخش بوده است. اشاره الشعیبی تنها مصاحبه احمد مهدوی دامغانی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در برنامه شکران شبکه چهار بود که در آن با اشک و دلتنگی از ایران و خراسان یاد کرد و به علی بن موسی درود فرستاد. الرضا.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *