معرفی فیلم بنیان‌گذار- Founder | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: The Founder

تاریخ انتشار: 2017

ژانر: بیوگرافی، درام

کارگردان: جان لی هنکاک

تهیه کنندگان: کرین لندر، جرمی رنر، آرون رایدر

امتیاز فیلم (IMDB): 7.2 از 10

بازیگران:

مایکل کیتون
لورا درن
نیک آفرمن
جان کارول لینچ
پاتریک ویلسون
پی جی نواک

موسس

داستان فیلم

Ray Kroc یک فروشنده معمولی از ایلینوی است. او پنج سال است که میکسر بستنی می فروشد و از وضعیت مالی معمولی و زندگی معمولی خود راضی نیست. یک روز در دهه 1950، در میان رستوران‌هایی که به آنها مخلوط‌کن می‌فروخت، با یک فروشگاه همبرگر برادران مک‌دونالد آشنا شد که سیستم سریع متمایز داشت. ری از سیستم بسیار سریع ساخت همبرگر خوشش آمد و متوجه شد که آنها پتانسیل تبدیل شدن به یک نام بزرگ را دارند، بنابراین برادران مک دونالد را تشویق کرد که مک دونالدز را با زیرکی اقتصادی و پشتکار خود تأسیس کنند.

موسس

در مورد فیلم

«بنیانگذار» در بازآفرینی حال و هوای دهه 1960 آمریکا چندان عالی نیست و دارای یک موسیقی مالیخولیایی قابل توجه است که با حال و هوای ناراحت کننده فیلم مطابقت دارد. اما فیلم برای موفقیت نیاز به چاشنی داشت، و اگرچه گاهی اوقات توضیح می دهد که چگونه سیستم آماده سازی سریع همبرگر در مک دونالد کار می کند، اما اغلب این جزئیات را فراموش می کند تا داستان خود را با بیشترین سرعت و همه جانبه روایت کند و به یک تراژیک تبدیل شود. داستان یک همبرگر ممکن است نام مک دونالد را داشته باشد، اما طعم آن با همبرگر آقای حسن در خیابان تفاوتی ندارد.

The Founder جدیت مورد نیاز برای تاسیس، و همچنین ظهور و سقوط حق رای دادن مک دونالد و مدل کسب و کار آن را با لنز تازه و با صراحت توصیف می کند. همه چیز در این فیلم برای کارآفرینان است. از دیالوگ استادانه معرفی محصول گرفته تا به تصویر کشیدن اقدامات دشوار و تصمیمات شخصی شخصیت های اصلی، این فیلم شما را آماده می کند تا بخشی از کاری باشید که باید بتوانید انجام دهید. موضوع دیگر این است که تمایز بین تاجر و کارشناس و جایگاه هر کدام به وضوح در این فیلم نشان داده شده است.

برادران مک‌دونالد شرکتی را که میلیاردها دلار فروش سالیانه داشت، تنها به قیمت 2.7 میلیون دلار فروختند و ریموند کروک که متوجه شد تجارت اصلی شرکت املاک و مستغلات است، نه همبرگر، و او هیچ نقشی در اختراع سیستم یا حتی طراحی نداشت. رستوران ها، به ثروت افسانه ای دست یافتند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *