معرفی فیلم بیخود و بی‌جهت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: بیسپونته و بهجت
ژانر: درام و کمدی
سال انتشار: 1391
کارگردان: عبدالرضا کاهانی

  • بازیگران: رضا عطاران، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر، نگار جواهریان

خلاصه فیلم

زوج جوانی به نام‌های الها و فرهاد به خانه سابق دوست فرهاد مذگان و محسن نقل مکان می‌کنند. با این حال، وقتی به آنجا می روند، متوجه می شوند که صاحبان قبلی هنوز آنجا هستند زیرا خانه جدید آنها آماده نیست. بزرگترین مشکل اینه که اون شب عروسی الهه و فرهاد تو یه خونه برگزار میشه!

مشکلات این زوج که منجر به دعواها و شایعات بسیاری می شود، ماجراهای شگفت انگیز بسیاری را رقم می زند که ارزش این فیلم را افزایش می دهد و اگر هنوز آن را تماشا نکرده اید، بدانید که یکی از بهترین فیلم های ایرانی را که دارم از دست داده اید. در سال های اخیر داده شده است!

در مورد فیلم

درست مانند نامش، «بی‌هدف و بی‌هدف» وضعیتی آشفته و بی‌هدف را به نمایش می‌گذارد. شرایطی که مخاطب دچار سردرد می شود و اصلا دوست ندارد در این شرایط گیر کند! این فیلم به تهیه کنندگی و اجرای درخشان کاهانی ساخته شد و بازیگران آن به ویژه پانته آ بهرام و رضا عطاران چنان درخشیدند که در نهایت جایزه بهترین بازیگر مرد را از انجمن منتقدان دریافت کرد.

حتی 20 دقیقه اول «خودجوش و غیرضروری» هم متوجه نمی شوید که شخصیت های داستان چه عزاداری می کنند!

پس از اطلاع مخاطب از مشکلاتی که باعث غم و اندوه شخصیت ها شده است، فیلم وارد ورطه تکرار می شود اما شوخی های مناسب و موقعیت های جالبی که شکل می گیرد مانع از خستگی مخاطب می شود و الطیب موفق به ایجاد کوهی از آن شده است. مشکلات ناشی از موقعیت های ساده و بی ارزش مردم. کوهی که با چند دقیقه مکالمه حل می شد اما با جنگ و مشغله کاری به بزرگتر شدنش کمک کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *