معرفی فیلم خزش- Crawl | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: Crawl

انتشار: 2019

ژانر: ترسناک، بقا

کارگردان: الکساندر آجا

تهیه کننده: سام ریمی
اسکندر آجا
کریگ جی. فلورس

کشور سازنده: آمریکا

امتیاز (imdb): 6.1

بازیگران:

کایا اسکودلاریو
فلفل بری
پرچمدار بون
مرفید کلارک
امی متکالف
راس اندرسن
جورج سامنر

خلاصه

داستان این فیلم حول محور طوفانی سهمگین در ایالت فلوریدا آمریکا می چرخد ​​که باعث شد یک دختر و پدرش در زیرزمین خانه خود گیر کنند و در همین حین متوجه می شوند که تعدادی کروکودیل در زیرزمین خانه خود زندگی می کنند. طوفان او را به طبقه پایین کشید. حالا این دختر و پدر در تلاش هستند تا زنده بمانند و در دام این کروکودیل ها نیفتند.

تاریخ انتشار بلوری برای Creep تأیید شد - Zoomji

در مورد فیلم

خزنده یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال 2019 است که به کارگردانی الکساندرا آجا و فیلمنامه آن توسط مایکل و شان راسموسن نوشته شده است. از جمله بازیگران فیلم می توان به کایا اسکودلاریو و بری پپر اشاره کرد. این فیلم توسط سام ریمی کارگردان برجسته سینمای ترسناک ساخته شده است. فیلم خزنده در 12 جولای 2019 در آمریکا اکران شد و 91 میلیون دلار فروش داشت. منتقدان به فیلم واکنش مثبتی نشان دادند و به ویژه تحت تاثیر بازی کایا اسکودلاریو قرار گرفتند.

اساساً یکی از عناصر مهم موفقیت هنری فیلم های ترسناک که به درگیری انسان با حیات وحش یا موجودی تخیلی می پردازد، توجه کافی به رابطه و تعامل با شخصیت های داستان و القای احساس به این صورت است. رئالیسم یا رئالیسم آنتاگونیست داستان وجود ندارد. با این حال، ترکیب این دو موضوع می تواند تاثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد. تاثیری که اسپیلبرگ که در سال‌های گذشته به خاطر شاهکار خیره‌کننده‌اش مشهور بود، بر سینما و مردم گذاشت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *