معرفی فیلم خشکسالی و دروغ

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: خشکسالی و دروغ

خروج: پدر علیزاده

پروژه: سید غلامرضا موسوی

نویسنده:محمد آل یعقوبی

تاریخ های انتشار: 7مهر و موم 1395

بازیگران:

محمدرضا گلزار

پگاه آهنگرانی

علی السرابی

آیدا کیخایی

مهدی محرابی

مرال از بنی آدم

خاطره اسدی

خشکسالی و دروغ فیلمی به کارگردانی پدرام علیزاده بر اساس نمایشنامه خشکسالی و دروغ نوشته محمد یعقوبی و تهیه کنندگی سال است. 1394او هست.

این فیلم در 7مهر و موم 1395در سینماهای ایران اکران شد.

خلاصه فیلم

امید به همراه همسرش علا و برادر همسرش آرش در این مراسم حضور داشتند. میترا همسر سابق امید با او تماس می گیرد و می گوید که به کمک امید نیاز دارد. امید با او قرار می گذارد و اتفاقی که می افتد این است که همسرش در یک جشن تولد چهار نفره مست می شود و چیزهایی می گوید که نباید بگوید.

در مورد فیلم

«خشکی و دروغ» فیلم مهمی است و از چند جهت می توان آن را بررسی کرد. اولین و شاید سطحی ترین موضوع، بازگشت ستاره روزهای نه چندان دور سینمای ایران به اکران نقره با فیلمی بسیار جدی است. محمدرضا گلزار که با این فیلم وجهه تجاری خود را فراموش کرده بود و پس از گذراندن یک دوره تحقیقاتی و تحقیقاتی لازم درباره سینما و بازیگری در خارج از کشور، حالا می خواهد محبوبیت از دست رفته خود را دوباره به دست آورد. محمدرضا گلزاری که تنها حضورش روی پوستر فیلم می‌تواند موفقیت آن فیلم در گیشه را تضمین کند، در فضای سینمایی کنونی ما که «نویسنده» تا حد زیادی بر «ستاره» ترجیح داده می‌شود، باید حرفی برای گفتن داشته باشد تا پذیرفته شود. بنابراین بازی او در این فیلم مهم باید مورد بررسی و تحلیل دقیق قرار گیرد. این در حالی است که بازیگران بزرگ و سرشناس پیش از این در سریال «خشکی و دروغ» نقش «آرش» را بازی کرده و خوش درخشیده اند. اینکه محمدرضا گلزار توانست در یکی از موفق ترین اجراهای این نمایش با معیارهای زیبایی شناسی و بازیگری، بازی خشک، دقیق و متفکرانه بیمان معادی را به تصویر بکشد و از بین ببرد، سوال اصلی مخاطبان و منتقدان حرفه ای است. . این فیلم در زمینه بازیگری است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *