معرفی فیلم در کابین را بزن – Knock at the Cabin

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: Knock at the Cabin – Knock at the Cabin

کارگردان: م. نایت شیامالان

ژانر: ترسناک، رازآلود، معمایی

انتشار: 2023

بر اساس : یک کابین در انتهای جهان – اثر پل جی. ترمبلی

موسیقی: هردیس استفانس دوتیر

کشور سازنده: آمریکا

امتیاز (imdb): 6.4

بازیگران:

  • دیو باتیستا
  • روپرت گرینت
  • پرنده نیکی آموکا
  • بن آلدریج
  • جاناتان گراف

خلاصه

در حین گذراندن تعطیلات در یک کابین دورافتاده، یک دختر جوان و والدینش توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می‌شوند و از خانواده می‌خواهند تصمیمی غیرممکن و دور از ذهن بگیرند تا از پایان دنیا جلوگیری کنند. با دسترسی محدود به دنیای خارج، این خانواده باید تصمیم بگیرند که به چه چیزی اعتقاد دارند و آیا می توانند قبل از نابودی همه چیز، فداکاری نهایی را انجام دهند یا خیر.

در مورد فیلم

فیلم شیامالان به جای انتخاب ابهاماتی که می‌توانست مثمر ثمر باشد، پرسش‌هایی را منعکس می‌کند که بسیاری از ما در مواجهه با تهدیدات زیست‌محیطی و شبح خودتخریبی نژاد بشر با آن روبرو هستیم، که منجر به افزایش امید به منافع علم و فناوری می‌شود، یا بازگشت به ایمان دینی؛ در عوض، او ترجیح می دهد در میان کسانی باشد که در مبهم ترین خرافات افراطی زندگی می کنند. این یک سبک خنده دار برای مرد نسل امروز ما است!

در نقد فیلم کابین ضربه بزنید

سبک شیامالان چیزی برای دیدن است و تقریباً در همه آثار او دیده می شود. او داستان‌های جسورانه و هیجان‌انگیزی را با عناصر ترسناک خلق می‌کند که از درام انسانی استفاده می‌کنند.

در نقد فیلم کابین ضربه بزنید

بزرگترین شگفتی این فیلم نه در ایده و مضمون است و نه در ظاهر و اجرای M. Night Shyamalan. بزرگترین شگفتی این فیلم دیو باوتیستا است. واقعا تعجب آور نیست که او می تواند نقش یک شرور انسانی را به این خوبی بازی کند، اما چیزی که شگفت آور است این است که او شاید یکی از بهترین بازی های خود را در این فیلم ارائه می دهد. او همچنین تنها شخصیتی است که واقعاً موفق به ارتقای فیلم می شود، اگرچه بقیه فیلم به اندازه کافی بازیگر خوب دیگر دارد.

بازخوردها

در Rotten Tomatoes، 68 درصد از 303 نقد منتقد مثبت هستند و میانگین امتیاز فیلم 6.3/10 است. در اجماع سایت آمده است: «در حالی که اغلب ترسناک نیست و بخش‌هایی از داستان با جزئیات بررسی نمی‌شود، در کابین را زد این یک قوری قابل تامل و یکی از آثار پرمخاطب اشمالان است.” در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، این فیلم بر اساس 60 منتقد امتیاز 63 از 100 را به دست آورده است که نشان دهنده “بررسی های عموماً مطلوب” است. تماشاگران در نظرسنجی شرکت کردند. CinemaScore نمره متوسط ​​”C” را در مقیاس A+ تا F به فیلم داد، در حالی که تماشاگران در نظرسنجی Posttrack به آن 56٪ امتیاز مثبت دادند و 35٪ گفتند که قطعاً آن را توصیه می کنند.

نیک آلن در بررسی سایت rogerbert.com 2 ستاره از 4 ستاره را به فیلم داد و فیلمبرداری «غنی و خاکی» و بازی باتیستا را تحسین کرد، اما در کل فیلم را «ناامیدکننده و بسیار جدی» توصیف کرد و اشاره کرد که «شمن ها احتمالاً باید [ژانر] باشد که پایان جهان دور باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *