معرفی فیلم رییس‌های افتضاح- Horrible Bosses

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم : Horible Bosses

ژانر: کمدی

سال انتشار: 2011

امتیاز فیلم در سایت IMDB: 6.9/10

بازیگران: کوین اسپیسی، جنیفر آنیستون، جیسون بیتمن، …

3

خلاصه

رئیسان ترسناک داستان 3 کارمند عادی است که از کارفرمایان شرور خود به ستوه آمده اند. در میان این کارمندان نیک ( جیسون باترمن (این برای رئیسش است، مردی بسیار از خود راضی به نام دیو) کوین اسپیسی (کار می کند، کورت) جیسون سودیکیس (به رئیسش به نام بابی) کالین فارل (اعمال و وسایل) چارلی دی (و رئیس منحرفش دکتر جولیا نام دارد) جنیفر انیستون) او کار می کند. بعد از مدت ها این سه دوست تصمیم گرفتند به این وضعیت شرم آور فکر کنند. یک شب که مشروب می خوردند به هم گفتند می خواهند رئیسشان را بکشند! با وجود اینکه این یک شوخی یا چیزی بود، او به تدریج هدف آنها قرار گرفت، بنابراین آنها با مشاور قتل به نام جونز آشنا شدند. جیمی فاکس ) زنگ زدند و بعد برای حذف روسایشان برنامه ریزی کردند اما کارها آنطور که می خواستند پیش نمی رود و…

4

در مورد سریال

رئیس های وحشتناک از نظر بازیگری در سطح بالایی هستند. نام های کوچک و بزرگی که در فیلم حضور دارند به دلیل شخصیت پردازی خوبی که برایشان انجام شده، موفق می شوند لباس هایشان را از آب در بیاورند. در میان بازی های سینمایی، کوین اسپیسی بدون شک جایگاه بسیار مهمی را به خود اختصاص داده است. فضای فولادی دقیقاً همان چیزی است که مخاطبان برای مدت طولانی منتظر آن بودند. یعنی رئیس جمهور بی ادب و بی ادب!

کارگردان Scary Bosses ست گوردون است که مهم ترین کار او با ساخت سریال های تلویزیونی مرتبط است. برخلاف قسمت دوم خماری که یکی از بدترین دنباله های سال به حساب می آید، گوردون موفق می شود یک کمدی در حال و هوای قسمت اول خماری بسازد که در آن شخصیت های داستان دلیل اصلی تماشای فیلم هستند. . البته کاراکترهای Scary Bosses بیشتر از خماری است و به همین دلیل کاراکترهای آن در مقایسه با خماری کمتر پرداخت می شود، اما شیمی بین سه بازیگر اصلی فیلم خوب است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *