معرفی فیلم سالت- Salt | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: نمک

ژانر: اکشن، هیجان انگیز و جاسوسی

سال انتشار: 2010

کارگردان: Philippe Neves

نویسنده: کرت ویمر

کشور سازنده: آمریکا

امتیاز (IMDB): 6.5 از 10

خلاصه فیلم

ایولین سالت که برای سیا کار می کند در واقع یکی از اعضای یک گروه تروریستی است. گروهی که از کودکی توسط مردی با افکار افراطی بزرگ شده است تا به قول خودشان برای نجات جهان آماده شوند. او ماموریت دارد رئیس جمهور روسیه را در حالی که در آمریکا در یک مهمانی شرکت می کرد بکشد تا سران کشورها بمیرند و جهان در آتش جنگ و ویرانی بیفتد…

در مورد فیلم

اولین چیزی که در مورد فیلم نمک باید بدانید این است که در ابتدای فیلم فیلمنامه این فیلم برای حضور یک مرد در نقش اصلی نوشته شده بود و قرار بود تام کروز نقش اصلی را بر عهده بگیرد. نقش، اما بعد از سبک و وزنی که بر دوش کشیدند! آنها به این نتیجه رسیدند که بهتر است یک زن در نقش اصلی باشد و به این ترتیب به طور اتفاقی پای آنجلینا جولی برای این پروژه باز شد.

فیلم نبوغ خاصی برای سرگرم کردن تماشاگران دارد و نمی‌دانم دیدن آنجلینا جولی در حال تیراندازی، پریدن، تعقیب و فرار دوباره با انفجار چقدر لذت بخش است. آنجلینا جولی در واقع نقش یک جاسوس دو لبه را در این فیلم بازی می کند.

تقریباً مانند فیلم های قبلی او Mr. & Mrs. Smith – Lara Croft – Tomb Raider و Wanted!

فیلم تقریبا نمک برگرفته از سریال 24 می باشد. فیلم در گردابی از صحنه های اکشن غوطه ور است و فرصتی برای پلک زدن به ما نمی دهد! آنجلینا جولی با بازی در این فیلم و فیلم های قبلی خود خود را در نقش یک جیمز باند زن نشان داده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *