معرفی فیلم سه کام حبس

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: Scam Lockdown

ژانر: درام اجتماعی

تاریخ انتشار: 12 فوریه 2018 (فجر)
30 آوریل 1402 (انتشار عمومی)
22 شهریور 1402 (نسخه آنلاین)

خروج سامان سالور
پروژه ساسان سالور
نویسنده سامان سالور

امتیاز (imdb): 5.1

بازیگران:

  • محسن تنبندا
  • پریناز ایزدیار
  • سمیرا حسن پور
  • متین مورد ستایش قرار گرفت
  • مریم بوبانی
  • محمود نزار علیان
  • امین مری
  • خدا تو را حفظ کند
  • محمد رشنو
  • علی رضا مهران

خلاصه

نسیم (برناز ایزدیار) و مجتبی (محسن تنابنده) زوج جوانی هستند که به تازگی بچه دار شده اند و در جنوب تهران زندگی خوب و ساده ای دارند. مجتبی ظروف پلاستیکی یکبار مصرف می فروشد و نسیم عروسک می سازد و ترشی خانگی درست می کند. یک روز مجتبی تصادف می‌کند و نسیم در غیاب او تمام تلاشش را می‌کند تا خانواده‌اش را نجات دهد، اما وقتی متوجه می‌شود شوهر مورد علاقه‌اش واقعاً برای به دست آوردن پول مشغول خرید و فروش مواد مخدر است، بیش از یک سال است که کارش را از دست می‌دهد. همه چیز تغییر می کند. مجتبی پول زیادی به فروشنده مواد مخدر بدهکار است. نسیم خود را در شرایط سختی می‌بیند، زیرا راهی برای نجات همسرش وجود ندارد، جز اینکه خودش باقی‌مانده مواد مخدر را بفروشد و در کمترین زمان ممکن به یک قاچاقچی تبدیل شود…

فیلم زندان سه گانه

در مورد فیلم

کلاهبرداری حبس یک فیلم درام اجتماعی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی ساسان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور محصول سال 1397 می باشد. پرینز ایزدیار، محسن تنبنده و سمیرا حسن پور بازیگران اصلی آن هستند. فیلم «کلاهبرداری» برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سه سال بعد در 30 فروردین 1402 اکران شد و توانست عنوان «بهترین» را از آن خود کند. -فروش فیلم غیر کمدی تمام دوران» 1402. این فیلم از ده حضور بین المللی، جوایز مختلفی را از جشنواره های معتبر بین المللی دریافت کرد.

الگوی نمایشی اغلب مورد استفاده، اما همیشه جذاب، “زنی که فکر می کند زندگی خوبی دارد، اما آرام آرام متوجه می شود که بسیاری از چیزها درست نیست، و بنابراین خود را به آب می اندازد تا از فروپاشی خانواده اش جلوگیری کند… الگوی درام فیلم جدید «سامان سالور» است. بار دیگر با درام اگزیستانسیالیستی مواجه می شویم که حاوی نظری به اصطلاح اجتماعی و ظاهراً تلخ در مورد زندگی افراد طبقه پایین جامعه شهری است که ظاهراً نگاهی جزئی به برخی از گروه های ملتهب و بحث برانگیز دارد. در جهان امروز. جامعه – مانند فقر و اعتیاد.

کلاهبرداری فیلمی است که کمتر مخاطب خود را خسته می کند. سعی می کند داستانی ساده و طرح دار را به کلیشه ای ترین و قابل پیش بینی ترین شکل روایت کند. هیچ اصول روشنگرانه ای ندارد و حتی به لطف اجرای برناز ایزدیهار و محسن تنبنده که تماشاگران دوستش داشتند، می تواند در نمایش عمومی قالیچه اش را از آب بیرون بکشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *