معرفی فیلم لتیان | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: لیتیان

سال انتشار: 2019

نوع: درام

خروج: علی التیموری

پروژه: مجید الملابی

نویسنده: اوکتا بارانی

بازیگران:

پریناز ایزدیار

امیر جدیدی

سارا بهرامی

حسن المجونی

ستاره بسیان

علی رضا دومین فراری

پارسا بیات

امیر جدیدی، سارا بهرامی و پریناز ایزدیار در لیتیان منظره

خلاصه فیلم

سد لیتیان. مانعی بر سر راه روابط انسانی رودخانه های روابط پشت سد می ایستند و راه مسدود می شود. کسانی هستند که می خواهند این سد را بشکنند، اما به خوبی می دانند که شکستن این سد آسان نیست. شهر ویران خواهد شد. ماموریت چیست؟

لیتیان داستان آن به شیوه سینمای اجتماعی – آغاز می شود. چند جوان از طبقه متوسط ​​جامعه برای یک سفر چند روزه راهی لواسان می شوند. سلما (پریناز ایزدیار(او نامزدش عطا را می خواهد)امیر جدیدی) به دوستانش. غافل از اینکه مانی (علی رضا دومین فراریهمسر سابق او مهمان ناخوانده این سفر است.

امیرالجدیدی در نگاه لیتیان

در مورد فیلم

لیتیان فیلمی ایرانی به نویسندگی اکتای براهنی، کارگردانی علی تیموری و تهیه کنندگی مجید ملابی محصول سال 1396 می باشد. بازیگران آن پریناز ایزدیار، امیر جدیدی، سارا بهرامی، حسن معجونی، سیترا بیسیانی و علیرضا سانیفر هستند. این فیلم برای اولین بار در تاریخ 23 آگوست 2019 در سینماهای آنلاین فیلمو و نماوا اکران عمومی شد و با فروش 1 میلیارد دلاری در تماشای آنلاین یکی از پرفروش ترین فیلم های تماشای آنلاین است.

حرف آخر

از بین بازی های فیلم، بهترین بازی توسط لاحسن معجونی در نقش ردا است. معجون با سابقه ای طولانی در تئاتر که هر بار در سینما نقش آفرینی می کرد بسیار درخشان ظاهر می شد. امیر جدیدی تقریباً بازی خود را در فیلم عرق سرد تکرار کرد. پریناز ایزدیار در صحنه ای که داستان سلما و مانی را در مونولوگش تعریف می کند عالی است. سارا بهرامی هم بازی قابل قبولی دارد. در کل باید گفت: «لیتیان» یک فیلم متوسط ​​است و ارزش یک بار دیدن را دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *