معرفی فیلم محافظ یک آدمکش- The Hitman’s Bodyguard

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: بادیگارد قاتل

کارگردان: پاتریک هیوز

سال انتشار: ۱۳۹۶

کشور سازنده: آمریکا

ژانر: اکشن، کمدی

امتیاز (imdb): 6.9 از 10

بازیگران: رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون، گری الدمن، سلما هایک، الودی یونگ، یواخیم دی آلمیدا، کریستی میچل و ریچارد ای. اعطا کردن

خلاصه

مایکل پرایس یک محافظ سه ستاره است که مجبور شده از یک قاتل محافظت کند. این قاتل رسما 20 قتل در 10 کشور را در کارنامه خود دارد. این قاتل برای اثبات اتهامات رئیس جمهور سابق بلاروس متهم به نسل کشی باید در دادگاه شهادت دهد و مایکل مامور او می شود. فیلمی اکشن حاوی کمدی و عشق و شامل صحنه های تیراندازی، خونریزی، تعقیب و گریز و داستانی هیجان انگیز محصول سال 2017 آمریکا.

هک قاتل

در مورد فیلم

فیلم گارد مزدور به کارگردانی پاتریک هیوز در سال 2017 ساخته شده است.این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می باشد.

عکاسی جذاب فیلم که تماماً در خدمت اکشن و جلوه های خنده دار انجام شده است، همراه با کارگردانی کم رنگ که دقایق اکشن را شکل می دهد، فضای بصری جذابی را ایجاد می کند که شاید تنها با کارگردانی فیلم مشکل دارد. توجه مخاطب به خودش در لحظات بسیار کمی. فضایی که در آن همه عناصر فیلم به زیبایی در کنار هم ذوب می شوند، همیشه جلوه ای منحصر به فرد را ارائه می دهد.

هک قاتل

حتی جلوه های هنری فیلم که طیف وسیعی از عناصر مختلف سینمایی را در بر می گیرد، همیشه موازی با نحوه روایت داستان و مطابق با آنچه در داستان شخصیت ها اهمیت دارد، می باشد. آن دسته از جلوه‌های هنری که شامل برش‌های اکشن سریع، هیجان‌انگیز و سکانس‌های خنده‌دار می‌شود و به طور رسمی قدرت ویرایش و کارگردانی مورد استفاده در طول ساخت فیلم را به نمایش می‌گذارد.

هک قاتل

آخرین کلمه

“حافظ قاتل است” دیدن آن به سه دلیل ضروری است: رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون و رابطه فوق العاده ای که بین این دو جریان دارد.

لازم به ذکر است که خشونت گرافیکی زیادی در آن وجود دارد که برای افراد زیر 17 سال مناسب نیست.

خشونت بسیار رایج شده است و با طنز یادآور اعمال تام و جری همراه است! زیرا قهرمانان داستان از شدیدترین انفجارها، تیراندازی ها و تصادفات جان سالم به در می برند! آنها به نظر مسن هستند

از لحظه ای که تماشای The Hitman's Bodyguard را شروع می کنید، با فیلمی بی نقص، سرگرم کننده و دوست داشتنی روبرو می شوید. فیلمی که به بهانه انجام کارهای مهمی چون شخصیت پردازی و بیان مقدمه داستان هیچ نقطه ای از روایت خود را به دقایق خسته کننده تبدیل نمی کند و همواره بر جلب توجه تماشاگر و ارائه سرگرمی های عالی به مدت دو ساعت تمرکز دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *