معرفی فیلم مرد بارانی- Rain Man

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • نام فیلم: مرد بارانی
  • کارگردان: بری لوینسون
  • نویسنده: بری مارو
  • ژانر: روانشناسی، درام، کمدی
  • تاریخ انتشار: 1988
  • میانگین امتیاز مرد بارانی در وب سایت IMDb: 8 از 10

بازیگران: داستین هافمن، تام کروز، والریا گالینو، جری مولن، جک مرداک، مایکل دی. رابرتز، رالف سیمور، لوسیندا جانی، بانی هانت، کیم روبی لرد و بث گرانت

مرد بارانی

خلاصه

مرد بارانی داستان واقعی زندگی شخصیتی را به تصویر می‌کشد که محدودیت‌های زیادی در زندگی‌اش داشت اما اجازه نداد این محدودیت‌ها او را متوقف کنند. ما در اینجا در مورد شخصیت کیم باک صحبت می کنیم، یک فرد مبتلا به سندرم ساوانا که از نارسایی در قسمت هایی از مغز خود رنج می برد و به همین دلیل در معرض مشکلات زیادی در زندگی خود قرار گرفت. داستین هافمن زندگی خود را به زیبایی روی پرده به تصویر کشیده است و داستان فیلم حول محور میراث پدرش است که پس از مرگش به او می رسد و برادرش چارلی با بازی تام کروز اصلا از این موضوع خوشحال نیست.

مرد بارانی

درباره ویدیو و نظرات

مرد بارانی علاوه بر برنده شدن بهترین فیلم سال، موفق شد اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی، اسکار بهترین کارگردانی و داستین هافمن نیز برای بازی استادانه اش برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شود. ریموند که بر اساس The Life of Kim Peek ساخته شد این فیلم محصول 1988 توسط پیتر گوبر، دیوید مک گیورت و مارک جانسون توسط استودیوی United Artists با بودجه 25 میلیون دلاری تولید شد و توانست به فروش بسیار خوب 355 میلیون دلاری در جعبه دست پیدا کند. دفتر. از دیگر جنبه های بسیار جذاب فیلم مرد بارانی می توان به موسیقی متن بسیار زیبای ساخته شده توسط هانس زیمر اشاره کرد.

مرد بارانی

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *