مقام سازمان بورس: محدودیتِ دامنه نوسان بورس تا هفته آینده ادامه دارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از ادامه محدودیت ها در محدوده نوسانات معاملات سهام و حق تقدم در محدوده مثبت و منفی یک درصدی طی هفته آینده خبر داد.

صحرا آیسولو معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از انجام معاملات صندوق های سرمایه گذاری سهام در هفته آینده نیز در محدوده مثبت و منفی دو درصد خبر داد.

بنابر اعلام سایت بازار سرمایه ایران (سینا)، رضا عیوضلو افزود: با توجه به شرایط حاکم بر بازار سرمایه، هفته گذشته و ریسک های سیستمی موثر بر آن، ضمن بررسی های تکمیلی و پس از دریافت نظر سهام در مورد در بورس اوراق بهادار مقرر شد دامنه نوسانات در معاملات سهام و حق تقدم در هفته آینده مانند هفته گذشته در محدوده مثبت و منفی 1 درصد باشد و معاملات صندوق های سرمایه گذاری سهام حفظ شود. در محدوده مثبت و منفی 2 درصد.

وی تاکید کرد: این تصمیمات به منظور کنترل و محدود کردن احساسات کاذب تاثیرگذار بر بازار اتخاذ شده و با توجه به تداوم آن در هفته های آینده، شرایط بازار به صورت مستمر رصد و در صورت نیاز تصمیمات تکمیلی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

کمیسیون اوراق بهادار از یکشنبه گذشته و در نتیجه هیجانات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه ای، پیش از این با هدف کنترل این هیجانات و حفظ منافع سهامداران، دامنه نوسانات قیمت سهام را به مثبت و منفی یک درصد کاهش داده است. سهامداران

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *