منچسترسیتی قهرمان سوپرجام انگلیس / دست یونایتد از جام کوتاه ماند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: تیم فوتبال منچسترسیتی با شکست منچستریونایتد در ضربات پنالتی قهرمان سوپرکاپ انگلیس شد.

منچسترسیتی و منچستریونایتد از ساعت 17:30 عصر – در فینال سوپرکاپ انگلیس به مصاف هم رفتند.

منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر و منچستریونایتد قهرمان جام حذفی امشب در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند تا قهرمان سوپرجام شوند. کمتر از دو ماه و نیم از آخرین دیدار این دو تیم می گذرد. این دیدار که در تاریخ 5 ژوئن برگزار شد در فینال جام الخوله برگزار شد و یونایتد با نتیجه 2-1 پیروز شد.

با توجه به آخرین نتیجه تقابل دو تیم، سیتی به دنبال انتقام، جبران و کسب اولین جام در فصل جدید بود و از سوی دیگر، یونایتد به دنبال پیروزی تکراری و کسب دومین جام در فصل جدید بود. فصل جدید دو ماه و نیم گذشته. تلاش دو تیم در نیمه اول با وجود موقعیت های گلزنی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم دروازه ها بسته شد و منچستریونایتد در دقیقه 82 توسط الخاندرو گارناچو 1-0 از سیتی پیش افتاد اما این پایان بازی نبود.

در دقیقه 89، برناردو سیلوا گل تساوی سیتی را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. پس از تساوی دو تیم در وقت عادی، طبق قوانین سوپرجام انگلیس، این دیدار وقت اضافه نداشت و پس از پایان 90 دقیقه ضربات پنالتی برای تیم قهرمان تعیین کننده بود.

منچسترسیتی در ضربات پنالتی توانست با نتیجه ۷ بر ۶ و در مجموع ۸ بر ۷ منچستریونایتد را شکست دهد و با انتقام فینال جام حذفی قهرمان سوپرکاپ انگلیس شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *