مهاجم ایرانی در یک‌قدمی انتقال به روسیه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: مدیران باشگاه گل گهر با باشگاه اورنبورگ روسیه برای انتقال سعید سحرخیزان به توافقات اولیه دست یافتند. اختصاصی: مهاجم ایرانی در یک قدمی انتقال به روسیه است.

در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر انتقال محمدجواد آقایی پور، مهاجم استقلال خوزستان به لیگ روسیه و تیم اورنبورگ، صحبت های زیادی را در دنیای فوتبال به راه انداخته است. این مهاجم که هفته گذشته مورد توجه باشگاه روسی قرار داشت با پیشنهاد باشگاه های مطرح ایرانی نتوانست به روسیه برود و در نهایت باشگاه استقلال خوزستان او را با مبلغ مناسبی به سپاهان فروخت.

با توجه به اینکه باشگاه سپاهان هنوز به صورت رسمی از حضور آقایبور خبر نداده، همچنان زمزمه هایی مبنی بر حضور این مهاجم جوان در لیگ روسیه به گوش می رسد. با این حال – مطلع شدیم که در اورنبورگ روسیه یک مهاجم جوان و ایرانی جایگزین آقایی پور خواهد شد.

علاوه بر آقایی پور، نمایندگان این باشگاه روسی نیز بازی های سعید سحرخیزان، مهاجم جوان گل گهر سرکان را از نزدیک تماشا کرده بودند و حالا با توجه به اتفاقاتی که در پرونده نقل و انتقالات آقایی پور رخ داده، به نظر می رسد نقطه عطفی داشته باشند. وی به استخدام خود پایان داد و با باشگاه گلگهر سیرجان برای به خدمت گرفتن سحرخیزان وارد مذاکره شد.

قرارداد سحرخکایزن با باشگاه گل گهر دو فصل دیگر باقی مانده است و انتقال او به باشگاه اورنبورگ روسیه نیاز به تایید نماینده سرجان دارد. از این رو مسئولان باشگاه گل گهر مذاکراتی را با نمایندگان اورنبورگ انجام دادند و این مذاکرات با موفقیت پیش رفت.

در روزهای آینده مذاکرات نهایی بین باشگاه اورنبورگ روسیه و باشگاه گل گهر ایران پیگیری خواهد شد و به نظر می رسد در صورت عدم وجود مشکل خاصی شاهد حضور سحر کایزان در لیگ روسیه باشیم و او لباس خواهد پوشید. پیراهن اورنبورگ .

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *