مهدی تاج: لیگ باید با VAR آغاز شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس اتحادیه فوتبال از آغاز بیست و چهارمین دوره لیگ برتر انگلیس با کمک داور ویدیویی خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوازدهمین نشست مشترک مدیران وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه فوتبال، شرکت توسعه و نگهداری استادیوم های ورزشی و نماینده سازمان صدا و سیما در خصوص آماده سازی برگزار شد. استادیوم هایی که میزبان مسابقات خواهند بود. امروز فعالیت های لیگ برتر با استفاده از فناوری کمک داور تصویری در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه مذاکرات نهایی با صدا و سیما در خصوص تبادل فنی برای استفاده از کمک داور ویدیویی در فصل آینده لیگ برتر انگلیس انجام شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون در این خصوص گفت: از رسانه ملی بابت همکاری کمک داور ویدیویی که به فوتبال کشور در امور فنی و توسعه کمک کردند و به عنوان مهندس صالحی مشاور معاون، تشکر می کنم. رادیو و مدیر شبکه فرات اعلام کردند که این نهاد به عنوان مشاور و دستیار فوتبال در کشور خواهد بود.

وی افزود: بر اساس دستورات اکید وزیر ورزش و جوانان و پیگیری های ویژه دکتر بسندیدا مشاور وزیر و سرپرست وزارت ورزش و جوانان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و تعامل انجام شد. در همین راستا با جناب آقای دکتر طلا ریاست محترم شرکت، شرکت تجهیزات تصمیم گرفت با توجه به نزدیک شدن به شروع فصل جدید، تقویم آماده سازی ورزشگاه، مبلغ اولیه لازم جهت خرید تجهیزات را به صورت فوری پرداخت نماید. دچار هیچ مشکلی نخواهد شد

تاج خاطرنشان کرد: بدیهی است هرگونه تغییر در پرداخت اولیه، ورود تجهیزات نصب به ورزشگاه ها و شروع لیگ را به تاخیر می اندازد و امیدوارم با توجه به اینکه احکام مربوطه قبلاً صادر شده است، مراحل اجرایی برای پرداخت انجام شود. سریع خواهد رفت فدراسیون فوتبال بر ضرورت راه اندازی لیگ جدید با فناوری VAR تاکید می کند و این موضوع که مورد توجه ویژه هواداران فوتبال است باید محقق شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *