مهمترین دلیل ناترازی بانک ها، کسری بودجه دولت، مصوبات تکلیفی دولت و مجلس است / دولت در سال‌های اخیر، بیش از ظرفیت بانک‌ها برای اجرای پروژه‌های خود به آن‌ها تکلیف کردند / صد‌ها هزار همت اضافه برداشت بانک‌ها یعنی گسیل سیل آسای نقدینگی به جامعه که کمترین نمود آن تورم، گرانی اقلام و افت ارزش پول ملی کشور بوده

تبلیغات بنری


دریافت اخبار تحلیلی انتخابات (hornaz.ir):

محمدرضا حسین زاده، رئیس سابق شورای عالی بانک عالی و مدیرعامل بانک ایران، از مدیران مهم بانک ملی کسری بودجاه دولت، وزارت امور خارجه و وزارت دفاع است.

در مورد منبع شواهد و مدارک در مورد دولت، به ویژه بانک دولتی، به دلایل بسیاری، سؤالات زیادی وجود دارد. اگر مجبور باشید این سوال آخر را بدون توجه به شرایط و دلایل پشت آن بپرسید تا ترفیع انجام دهید، یک تعهد جدید وجود دارد. شورایی در مورد قوانین سال های من وجود دارد، هزینه های من چقدر است و منابع و انرژی که اکنون اینجا هستم چیست؟ نکته اصلی در اینجا اضافه کردن رکوردی با سابقه این بانک به عنوان بانک مرکزی در تاریخ بانک، به عنوان سابقه قبلی است.

حسین زاده افسود: من باید مقداری پول به بانک اضافه کنم، یعنی باید جریان نقدی را در کل آب استت بشورم!

رئیس سابق مدیریت بانک همواره گفته است: این موضوع همیشه برای بانک مشکل ساز است، برای به خطر انداختن منابع و کاهش اضافه شدن تکیه گاه، باید از آن برای برداشتن فشار روی آن استفاده کرد. حتی بانک مرکزی صدور اسکناس 30 ساله (و این یک سیاست، ضربه مرگبار به بازار سرمایه و بورس کردستان است) را تایید کرده است تا بانک منابع لازم برای دریافت تسهیلات مالیاتی را داشته باشد، یعنی وجود دارد. بیمه نیست و اینجاست یعنی جذب سرچشمه های آتش این سارام ​​اوره تو اینجوری میزنه! البته اگر به این قسمت وصل شده نگاه کنید، بانک مرکزی به پاوربانک متصل است و بانک ارزش پولی که در بانک مرکزی دارد را ندارد!

سپس: این آخرین باری است که از من می‌پرسید، «هر چه مشکل از حساب بانکی من است، این آخرین باری است که از من می‌پرسید»، «هرچه حساب بدی دارد و من نمی‌خواهم هیچ یک از این امکانات و خدمات را اضافه کنم. در حال حاضر چه اشکالی دارد و اینجا و حالا چه فایده ای دارد (تایم اوت های بیشتر، تایم اوت ها، و غیره) در طول زمان تا رسیدن آب، و به عنوان یک مشکل؟ در نتیجه، بانک مسدود شده است!

یا در پایان بیان می شود: این حساب بانک و سیاست است، یعنی بانک این آخرین وضعیت بانک است و ما مطمئن نیستیم که این بانک حضور داشته باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *