موافقت کمیسیون آموزش مجلس با وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، بهداشت، علوم و کار

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: رئیس کمیسیون فناوری و تحقیقات آموزش و پرورش مجلس گفت: در کمیسیون آموزش صلاحیت چهار وزیر آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات، فناوری، تعاون، کار، رفاه اجتماعی و بهداشت بررسی و به رأی گذاشته شد.

علی رضا منادی رئیس کمیته آموزش و فناوری تحقیقات شورای اسلامی در جریان بررسی رای اعتماد به برنامه های وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در جمع خبرنگاران گفت: در کمیته آموزش، چهار وزیر آموزش و پرورش، علوم ، تحقیقات، فناوری، تعاون، کار، مراقبت های اجتماعی و بهداشت واجد شرایط هستند و درمان بررسی و رأی گیری شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و ایسکو در مجلس با تایید برنامه چهار وزیر مذکور در کمیسیون آموزش و پرورش موافقت کرد و افزود: قرار است برنامه وزرایی که بررسی شدند در صحن علنی مجلس رای گیری شود. آینده روز

رئیس کمیته آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی با تایید اینکه امیدواریم وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم با اکثریت آرا مورد پذیرش قرار گیرند، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت چهاردهم با اکثریت آرا تشکیل شود. رای. برنامه های وزرای پذیرفته شده گواه بر حل مشکلات کشور به ویژه در زمینه ایجاد اقتصاد معیشتی و مبارزه با فساد است تا بتوانیم جان تازه ای به این کشور بدمیم.

منادی با تاکید بر اینکه موتور توسعه هر کشور از آموزش و پرورش می گذرد، گفت: امیدواریم به موضوع آموزش و پرورش در کشور ارزش بیشتری داده شود و بتوانیم در حوزه مهارت آموزی نیز ورود کنیم. و دانش – شرکت های موجود در تمامی زمینه ها با قدرت بیشتر.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *