مورایس خودش را به الوحده پیشنهاد داد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: خوزه مورائس اگرچه سرمربی سپاهان است اما به نظر می رسد او علاقه ای به ادامه حضور در این تیم ندارد و به دنبال پیشنهاد جدیدی برای جدایی است.

خوزه مورائس اگرچه در سوپرلیگ نتایج خوبی کسب نکرد و در نهایت با تیم پر ستاره سپاهان به عنوان سومی دست یافت، اما قهرمان جام حذفی شد که حمایت مدیران باشگاه اصفهانی را به همراه داشت. مهدی آذربایجانی، مدیرعامل جدید سپاهان در روزهای اخیر بارها از ادامه این تیم با خوزه مورائس خبر داده و به فکر انتخاب سرمربی دیگری نیست. با این حال، شنیده ها حاکی از آن است که اگرچه مدیرعامل سپاهان در رسانه ها از ادامه همکاری با مورائس صحبت می کند، اما نیم و نیم در حال بررسی گزینه های جدید است تا در صورت جدایی پرتغالی، اصفهانی ها مشکلی احساس نکنند. مربی ورزشی.

یک سال باقی مانده از قرارداد مورائس باعث شد که اسپانیا مصمم به ادامه همکاری با او باشد. اما مورائس که به نظر علاقه ای به کار در سپاهان نداشت، خود را به چند باشگاه حاشیه خلیج فارس پیشنهاد داد و البته پاسخ مثبتی نشنید. در جدیدترین اخبار گفته می شود موریس خود را به باشگاه اماراتی الوحده پیشنهاد داد که حضور او مورد تایید مسئولان این باشگاه قرار نگرفت. مورائس که در سپاهان حدود 1.3 میلیون دلار درآمد داشت، درخواستی به ارزش 1.5 میلیون دلار به این واحد ارائه کرد که باشگاه اماراتی با آن مخالفت کرد.

می گویند مورائس پایش در یک کفش است و نمی خواهد دیگری روی صندلی سپاهان بنشیند. دشمنی با چند بازیکن معروف یکی از دلایلی است که مورائس چنین تصمیمی گرفت. علاوه بر این، کاهش بودجه به دلیل اتفاقات فصل قبل و بابت سقف قرارداد باعث شد مورائس بیش از آنکه به دنبال همکاری با سپاهان باشد، به فکر حضور در تیم جدید باشد. تیمی آماده است، البته با بودجه خوب.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *