مورد استثنایی چلسی: تیمی با ۴۲ بازیکن

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش 3: با وجود اینکه برخی از بازیکنان چلسی همچنان در تعطیلات به سر می برند، این باشگاه پیش فصل را با 42 بازیکن در لیست خود آغاز کرد.

چلسی اکنون 42 بازیکن در فهرست خود دارد. بله درست خواندید 42 فوتبالیست! اولین گام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، یعنی متعادل کردن حساب‌ها قبل از پایان سال مالی 2024 در 30 ژوئن و در نتیجه جلوگیری از نقض قوانین چهارجانبه مالی لیگ برتر، قبلاً توسط مدیران چلسی انجام شده است، اما انزو مارسکا این تیم شامل 12 بازیکن است. نقل و انتقالات اعم از خروجی و ورودی و همچنین بازیکنانی که از نقل و انتقالات قرضی باز می گردند، هنوز در مجموع 42 بازیکن در لیست خود دارند و به همین دلیل، روند تخلیه فهرست چلسی باید تسریع شود.

یان مااتسن (استون ویلا)، لوئیس هال (نیوکاسل)، تیاگو سیلوا (فلومیننسه)، عمری هاچینسون (ایپسویچ)، حکیم زیچ (گالاتاسرای)، مالانگ سار (لنس).

6 بازیکن نیز امضا کردند: توسین آدارابیو (فولام)، کیرنان دیوزبری هال (لسترسیتی)، مارک گیلو (بارسلونا)، امری کلیمان (استون ویلا)، کالب ویلی (آتالانتا) و رناتو وگا (بازل). این شامل کندرا بائز یا استئوا نمی شود که وابسته به چلسی هستند اما تا فصل 2025-26 اضافه نخواهند شد.

در واقع، تعداد زیادی از بازیکنانی که در حال حاضر ترکیب آبی‌ها را تشکیل می‌دهند، نمی‌توانند فصل آینده این تیم را همراهی کنند و چلسی باید سریعا به صورت قرضی یا دائمی اقدام کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *