مَردی که مدعیِ همه‌ی وزارت‌خانه‌ها در همه‌ی دولت‌هاست!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسلامی رئیس کنونی سازمان انرژی اتمی که عملکردش مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان است و در دولت دوم روحانی وزیر مسکن بود، همواره در برخی رسانه های تعیین شده به عنوان وزیر دولت پزشکی معرفی می شود.

به گزارش اختر؛ به نظر می رسد او به دنبال داشتن دو وزارتخانه مسکن و نفت همزمان است. در همین راستا گزارش های گسترده ای در حمایت از وی در برخی رسانه ها و کانال های خبری منتشر شد.

در همان زمان، جناح اسلامگرا کمپین هایی را در حمایت از حفظ انرژی اتمی خود منتشر کرد و حتی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1403 شرکت کرد.

همه این اقدامات در حالی اختصاص دارد که دیدگاه و روش اسلامی با سیاست های پزشکی دولت سازگاری ندارد و برخی اخبار نیز حاکی از حمایت ویژه وی از سعید جلیلی در انتخابات اخیر است.

علاوه بر این، «اسلامی» در دوران ریاست بر سازمان انرژی اتمی در پایان دوره رئیسی، انتقادات مختلف و مشخصی را به دولت و توافقات دوره روحانی که در آن سمت بر عهده گرفت، وارد کرد.

به نظر می رسد مشکل «مجاهدین شنبه» برای عده ای به یک رویه تبدیل شده و تغییر موضع با تغییر دولت ها به ویژگی بارز برخی از شخصیت های عاشق منصب و مقام تبدیل شده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *