میرباقری، عضو مجلس خبرگان: افرادی که بر این باور هستند که مشکلات با نظم جهانی حل می‌شود، کشور را درگیر دوگانه مقاومت و توسعه می‌کنند؛ به اعتقاد خودشان نمی‌خواهند که از اقتصاد برای سیاست هزینه‌ای کنند / بخشی از مشکلات – به دلیل تجویز نسخه‌های غربی و اظهار نظرات اشتباهات برخی کارشناسان است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید رئیسی به دوگانگی مقاومت و توسعه پایان داد و این نشان می دهد که با پایبندی به مقاومت می توان اقتصاد را سامان داد.

آیت الله سید محمد مهدی میرباقی ظهر – شنبه در مراسم اختتامیه سلسله جلسات امت ابراهیم گفت: دولت سیزدهم یعنی دولت شهید آیت الله رئیسی در تراز انقلاب بود. و نظام اسلامی و نباید صرفاً به تبیین و برشمردن صفات رئیس جمهور شهید بسنده کنیم.

عضو شورای رهبری بر ضرورت معرفی شهید آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور متعادل و آرمانی تاکید کرد و گفت: تاب آوری مشکلات کشور و پیشرفت کشور در گرو نظم موجود جهانی و سیاسی شدن تحولات جهانی در جهان حوزه ارتباطات بین الملل.

آیت الله میر باقری افزود: شهید آیت الله رئیسی به این امر بسیار اعتقاد داشت و معتقد بود که می توان با توانمندی های جهانی و بدون تسلیم شدن در برابر نظم موجود دنیا به قله رسید و پیشرفت کرد.

وی بیان کرد: افرادی که معتقدند مشکلات با نظام جهانی قابل حل است کشور را درگیر مبارزه دوگانه مقاومت و توسعه می کنند و نمی خواهند پول اقتصاد را صرف سیاست کنند.

یکی از اعضای شورای رهبری خبرگان رهبری گفت: شهید رئیسی به این دوگانگی پایان داد و ثابت کرد که با حمایت و پایبندی به مقاومت می توان اقتصاد را سامان داد.

آیت الله میر باقری اذعان داشت: شهید رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود همیشه موضوع غرب و آمریکا را نمی بست، در حالی که تحولات جهانی، تحول طلبی، عدالت خواهی و مبارزه با فساد را با جدیت دنبال می کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر نود و چهار درصد وام به سرمایه داران بزرگ پرداخت می شود و تنها چهار درصد تسهیلات بانکی به اقشار متوسط ​​و ضعیف اختصاص دارد.

آیت الله میر باقری گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی مانند بانک های خصوصی از ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی بود.

یکی از اعضای شورای عالی خبرگان با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات – ناشی از دستور العمل نسخه های غربی و اظهار نظر از اشتباهات برخی کارشناسان است، اظهار داشت: این مشکلات در حال انجام است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *