نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران: هیچ سدی پیش روی خروج سرمایه‌های انسانی نیست، در حالی که برای احیای سرمایه مدفون ۲۸ میلیارد دلاری کشور به این سرمایه انسانی نیاز داریم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

النا: به گفته نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، هیچ مانعی برای خروج سرمایه انسانی از کشور وجود ندارد، در حالی که برای احیای سرمایه مدفون ۲۸ میلیارد دلاری کشور به این سرمایه انسانی نیاز داریم.

قادر قیافه نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در همایش اکوسیستم نوآوری واقعیت اقتصادی ایران در اتاق بازرگانی ایران گفت: ما در شرایط بحرانی برای اقتصاد کشور هستیم و – تنها با عبور از شرایط سخت می توان از شرایط سخت عبور کرد. نوآوری و سرمایه انسانی کشور اما – در کشور با یک دلار می توان انواع مشکلات بنگاه های اقتصادی را برطرف کرد، اما هیچ مانعی برای خروج سرمایه های انسانی از کشور وجود ندارد و مانعی برای آنها وجود ندارد، پس باید فکری برای تشویق کرد. سرمایه انسانی برای حفظ آن در کشور.

قیفا گفت: 28.3 میلیارد دلار پولی است که زیر پای ما دفن شده است اما اگر سرمایه انسانی نباشد این پول مدفون می ماند و برای ایجاد ارزش افزوده استفاده نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید ناخالص داخلی ما نسبت به دنیا وضعیت وحشتناکی دارد و طبق آماری که به بانک جهانی ارائه کردیم ارزش آن به 413 میلیارد دلار می رسد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *