نابغه ریاضی سرخورده یا جمهوری‌خواه شیفته اسلحه؛ از عامل ترور دونالد ترامپ چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

یورو نیوز: شامگاه شنبه در جریان یک گردهمایی تبلیغاتی در پنسیلوانیا، فردی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024 تیراندازی کرد.

از گلوله های متعدد شلیک شده، یکی از گلوله ها به بالای گوش راست آقای ترامپ اصابت کرد و باعث خونریزی شد، اما آسیب جدی به او وارد نشد. ماموران امنیتی بلافاصله به سخنرانی آقای ترامپ رسیدند و او را در حالی که مشتش را به هوا بلند کرده بود از صحنه خارج کردند و به بیمارستان رساندند.

سپس ماموران مهاجم را هدف قرار دادند و کشتند. به گفته آنها، در جریان تیراندازی یک نفر از شرکت کنندگان در تجمع هواداران آقای ترامپ کشته و دو نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

اما در مورد تیرانداز چه می دانیم؟

FBI حدود هفت ساعت پس از تیراندازی او را توماس متیو کروکس نامید. توماس 20 ساله بود و در پارک بتل، پنسیلوانیا زندگی می کرد. این شهر مرفه و عمدتا سفیدپوست است که در ۶۷ کیلومتری محل سخنرانی آقای ترامپ قرار دارد.

او در 20 سپتامبر 2003 در پنسیلوانیا به دنیا آمد و سابقه کیفری و شکایتی ندارد. توماس از سال 1998 در یک خانه سه خوابه که توسط والدینش متیو و مری در بتل پارک خریداری شده است زندگی می کند.

تحقیقات انجام شده توسط مقامات آمریکایی نشان داد که فردی با نام و نام خانوادگی، آدرس و تاریخ تولد یکسان به عنوان حامی حزب جمهوری خواه برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده است. البته با توجه به اینکه زمان ثبت این اطلاعات سال 2021 بوده است، مشخص نیست که وی در زمان ترور آقای ترامپ همچنان از حامیان حزب جمهوری خواه بوده است یا خیر.

سایت خبری محلی تریبون ریویو همچنین گزارش داد که توماس با فارغ‌التحصیلی از دبیرستان بتل پارک در سال 2022 برنده جایزه 500 دلاری ستاره ملی ابتکار ریاضی و علوم شد.

بر اساس عکس هایی که در زمان تیراندازی از توماس منتشر شده است، او یک تی شرت خاکستری منقش به پرچم آمریکا پوشیده بود، محصولی که توسط کانال یوتیوب Demolition Ranch به فروش می رسد، که اغلب ویدئوهایی در مورد انواع مختلف سلاح گرم منتشر می کند. 11 میلیون فالوور . انجام دادن. این اطلاعات این فرضیه را تقویت می کند که توماس از علاقه مندان به اسلحه بود.

به نظر می رسد توماس روی پشت بام ساختمانی در فاصله 150 متری از سخنرانی دونالد ترامپ مستقر شده است. او بلافاصله پس از تیراندازی توسط تک تیراندازان هدف قرار گرفت و کشته شد.

اف‌بی‌آی با اشاره به وجود بسته‌های مشکوک در اطراف محل اختفای توماس، فرضیه همدست یا همدستانش را رد نکرد و اعلام کرد که تحقیقات در مورد انگیزه تیراندازی و شناسایی محل احتمالی آموزشی وی و همچنین یافتن همدستان احتمالی وی انجام شده است. آغاز شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *