ناصر جبلی، شاعر، نویسنده و پدر حمید جبلی درگذشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری ایسنا: ناصر جبلی، شاعر، نویسنده، بازیگر و پدر هنرمند مشهور حامد الجبلی در سن ۹۴ سالگی درگذشت. مراسم یادبود وی 26 مرداد در مسجد الرضا برگزار می شود.

ناصر جبلی شاعر، نویسنده و پدر حامد جبلی (هنرمند سرشناس) که در آن سال ها در برخی از فیلم های سینمایی ایفای نقش می کرد درگذشت.

ناصر الجبلی شامگاه ۲۴ مرداد به دلیل کهولت سن درگذشت و – تشییع شد.

مراسم یادبود ناصر الجبلی 26 مرداد در مسجد الرضا واقع در میدان نیلوفر از ساعت 15:30 تا 17:00 برگزار می شود.

دو سال پیش خبری منتشر شد که قرار است خاطرات ناصر جبلی (پدر حمید جبلی بازیگر سینمای ایران) با عنوان «خاطرات یکی از ساکنان خیابان آمل» با مونتاژ و درام هومان ظریف منتشر شود.

هومان ظریف روزنامه نگار و مستندساز در مقدمه این کتاب که توسط انتشارات اندسا عصر منتشر شده است، گفت: بیش از پانزده سال پیش در سال 1386، زمانی که قصد داشتم مستندی درباره مرحوم استاد دکتر حسین گل گلاب بسازم. از آشنایان استاد تحقیق می کردم تا اینکه متوجه اولین ویدیوی سالگرد دکتر هما گل گلاب در آرشیو بتامکس شدم.

مجری مراسم به شعرخوانی و دعوت از حضار به بیان نکاتی پیرامون شخصیت علمی و فرهنگی دکتر گل گلاب پرداخت. از دکتر هما گل گلاب در مورد رد پای مجری مهمانی پرسیدم که این شخص آقای نصیر جبلی همسایه ما در خیابان آمل است. اولین نفری که جلوی دوربین رفت اتفاقا ناصر جبلی بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *