نامه اعتراضی ۵۰ نماینده درباره گرانی‌سازی‌های اخیر دولت سیزدهم

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

ایلنا: یکی از اعضای کمیته اقتصادی شورای اسلامی با بیان اینکه از سال گذشته دولت ۴۸۵ کالای اساسی را از تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی حذف کرده است، گفت: متاسفانه این اقدام دولت باعث افزایش ۵۰ درصدی ارز شده است. قیمت کالاهای اساسی در کشور

حسین صمصامی از مزرعه آخوند از امضای نامه بیش از 50 نماینده در مخالفت با اقدام دولت برای خروج ارز 28 هزار و 500 تومانی از 485 کالای اساسی کشور خبر داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلام شهر در شورای اسلامی شهر گفت: نمایندگان امضاکننده این نامه به دلیل صیانت از سفره مردم به این اقدام دولت اعتراض کردند و بر این اساس تهیه کردند. ، نامه ای تنظیم و امضا کرد و گفت که این نامه به دولت ارسال شده است.

این عضو شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تاکنون 485 کالای اساسی را از تخصیص ارز 28 هزار و 500 تومانی خارج کرده و در روزهای پایانی دولت سیزدهم و با توجه به غیبت شهید رئیسی عزیز در ابتدای سال جاری در این روند تسریع کرده است، گفت: که و سال گذشته کالاهایی مانند جو، شکر و حبوبات از تخصیص 28 هزار و 500 تومان خارج شدند. در واقع این اقدام دولت منجر به افزایش بیش از 50 درصدی قیمت کالاهای اساسی شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *