نتانیاهو می‌گوید شرایط برای آزادی گروگان‌ها فراهم شده است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: شرایط برای آزادی گروگان‌های اسرائیلی فراهم است.

نخست وزیر اسرائیل عصر دوشنبه به خانواده تعدادی از گروگان های اسرائیلی که با خود به واشنگتن برده بود گفت که مذاکرات برای دستیابی به توافق گام به گام در حال پیشرفت است و آنها “پر از امید” هستند.

وی افزود که مصمم است همه گروگان ها را بازگرداند و به همین دلیل است که “فشار زیادی” بر حماس وارد می کند.

نتانیاهو در این دیدار از کشته شدن دو گروگان اسرائیلی دیگر که همزمان با آغاز سفر وی به واشنگتن خبر کشته شدن آنها از سوی ارتش اسرائیل اعلام شد، ابراز تاسف کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که بر اساس تحقیقات در حال انجام، به شواهد و اطلاعات قابل اعتمادی دست یافته است که حاکی از کشته شدن الکس دانزیگ و ییگو بخستاف است.

به گفته ارتش، دانتسیگ و بوخستاف در خان یونس کشته شدند. الکس دانتسیگ 75 ساله مورخ مشهور هولوکاست، ییگو بخستاف 34 ساله گیتاریست و آهنگساز بود و همسرش پس از نزدیک به دو ماه گروگان گیری او توسط حماس آزاد شد.

اعلام کشته شدن دو گروگان دیگر نگرانی خانواده سایر گروگان های اسرائیلی را در مورد سلامت عزیزانشان برانگیخت و به اعتراضات در اسرائیل دامن زد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در واشنگتن ابراز امیدواری کرد که فشار بر حماس برای آزادی گروگان های اسرائیلی مثمر ثمر باشد. تمام محور شرارت در ایران.»

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *