نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه تحصیلی شرکت کنندگان در دومین دوره آزمون سراسری سال 1403 خبر داد.

دکتر عبدالرسول پور عباس با اعلام این خبر گفت: نتایج کل و نتایج اولیه نوبت دوم آزمون سراسری 1403 هم اکنون در سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس my.sanjesh.org موجود است و داوطلبان می توانند وارد شوند. به حساب کاربری خود در سیستم فوق الذکر جهت تایید نتایج و مشاهده نتایج کلی و اولیه.

وی افزود: در حساب کاربری داوطلبانی که هم در نوبت اول و هم در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 شرکت کرده اند، سوابق تحصیلی اولیه به صورت جداگانه نمایش داده می شود. برای متقاضیانی که فقط در یکی از دو جلسه آزمون سراسری سال 1403 هجری شمسی ثبت نام کرده و در جلسه امتحان شرکت کرده اند، فقط سوابق تحصیلی آزمونی که در آن ثبت نام کرده اند نمایش داده می شود.

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور با بیان جزئیاتی از نتایج این آزمون گفت: همزمان با اعلام سوابق تحصیلی نوبت دوم آزمون سراسری 1403، متقاضیانی که گروه آزمایشی اصلی آنها متفاوت بود. در دو یا چند مورد باید به گروه آزمایشی اختصاص داده شود که حداکثر تا 18 آگوست یک رشته از آن را انتخاب کنید.

دکتر پورعباس ادامه داد: برای تمامی متقاضیان آزمون سراسری اعم از افرادی که فقط در نوبت اول یا دوم و یا در هر دو نوبت در سال 1402 یا 1403 شرکت کرده اند، معیارهای عملکردی انتخاب رشته در هر یک از گروه های آزمایشی اصلی، در نظر گرفته شده است. و همچنین گروه هنری یا زبانی که داوطلب در آن شرکت کرده است، شامل بالاترین نمره آزمون خصوصی، نمره کل سوابق تحصیلی (تحصیلی و آموزشی)، نمره کلی نهایی، رتبه در کلاس و ملی. رتبه در حساب کاربری داوطلبان درج خواهد شد و بدیهی است در این خصوص اطلاع رسانی لازم است و نحوه انتخاب رشته متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور در پایان به داوطلبان توصیه کرد برای کسب اطلاعات کامل و دقیق نسبت به مطالعه اطلاعیه منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام کنند. نتایج اعلام شده

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *