نخستین شرایط فروش سوزوکی جیمنی منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سوزوکی جیمنی را می توان یکی از محبوب ترین خودروهای جدید و وارداتی در بازار ایران دانست. اکنون راس موتور خاورمیانه شرایط اولین فروش سوزوکی جیمنی را اعلام کرده است. بخشنامه فروش این فروش نقدی دو مرحله ای است. بخشی از قیمت خودرو در مرحله ثبت نام و مابقی در هنگام تحویل خودرو از مشتریان اخذ می شود.

راس موتور خاورمیانه قیمت سوزوکی جیمنی چهار در را بیش از 2.5 میلیارد تومان اعلام کرد. انتظار داریم سوزوکی جیمنی با استقبال گسترده مردم مواجه شود و سری اول این خودرو در بازار آزاد با حاشیه زیادی به فروش برسد. کیا سلتوس، هیوندای کونا و کراس اوورهای دو چرخ متحرک مانند Extreme LX و Lucano L7 از رقبای این خودرو در بازار ایران هستند.

شرایط فروش سوزوکی جیمنی مهر 1403:

اولین شرایط فروش سوزوکی جیمنی منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

سوزوکی جیمنی را می توان یک خودروی آفرود اقتصادی در کلاس جهانی نامید. برخلاف بسیاری از خودروهای آفرود، این خودرو موتور بزرگ و حجیمی ندارد. سوزوکی جیمنی از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره می برد. حداکثر بازده این موتور 101 اسب بخار و 130 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک با اوردرایو نیز وظیفه انتقال نیرو به هر چهار چرخ این خودرو را بر عهده دارد. سوزوکی جیمنی شتاب 0 تا 100 را در 15.1 ثانیه اعلام می کند و حداکثر سرعت آن به 160 کیلومتر در ساعت می رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر در سیکل ترکیبی تنها 6.8 لیتر بنزین می سوزاند.

نسخه کامل جیمنی به این ویژگی ها مجهز شده است: 4 ایربگ، تریم داخلی چرم، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، حالت های مختلف انتقال نیرو به چرخ ها، کنترل پایداری تپه، سنسور نور، سنسور باران، رادار حفظ خطوط، سیستم صوتی با نمایشگر نمایشگر، سیستم جلوگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی ​​و سیستم تهویه خودکار.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *