نرخ‌های جدید بلیت هواپیما اعلام شد + لیست قیمت‌ها

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از اعلام قیمت جدید بلیت هواپیما برای برخی شرکت ها خبر داد.

مقصود اسعدی سامانی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت های جدید بلیت هواپیما مشخص شده است یا خیر، گفت: حدود 10 تا 12 شرکت هواپیمایی قیمت های جدید خود را اعلام کردند و این قیمت ها را در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی و سایت خودشان افزایش دادند. وب سایت ها

وی افزود: شرکت های هواپیمایی با وجود تورم، افزایش دستمزدها و برخی هزینه های ارزی در خارج از کشور همچنان مسیرهای پروازی خود را بر اساس قیمت 40 دلار در ساعت تعیین می کنند و قیمت ها را به تدریج اعلام می کنند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی تصریح کرد: هر شرکتی مجاز است برای مسیرهای پروازی مختلف قیمت خود را اعلام کند. شرکت ها دارای رده های قیمتی متفاوتی هستند و تمامی شرکت ها موظف به رعایت سقف قیمت هستند.

وی ادامه داد: همچنین تذکر داده‌ایم که مسافران در صورت خرید بلیت‌های بالاتر از قیمت‌های اعلامی شرکت‌ها به ایمیل info@aira.ir یا شماره ۰۹۹۱۲۰۵۳۵۹۷ خبرنگار ITA مکاتبه کنند و قطعاً با موضوع برخورد خواهد شد.

السامانی در خصوص سقف قیمت جاده های پرتردد گفت: به عنوان مثال سقف قیمت بلیت اقتصادی تهران – مشهد حدود دو میلیون و 700 هزار تومان، تهران – تبریز حدود دو میلیون و 400 هزار تومان است. و تهران – شیراز دو میلیون و 600 هزار تومان است.

وی در پایان گفت: زمانی که بازار به تعادل برسد، عرضه بلیت افزایش و قیمت ها کاهش می یابد. مسلم است که قیمت های جدید کمتر از قیمت های فعلی بازار و حتی سقف تعیین شده توسط خود شرکت ها خواهد بود. ما تأیید می کنیم که این آزادسازی به نفع افراد و شرکت ها خواهد بود.

قیمت های جدید برخی از شرکت ها به شرح زیر است:

قیمت جدید بلیط هواپیما + لیست قیمت اعلام شدقیمت های جدید بلیط هواپیما + لیست قیمت اعلام شدقیمت جدید بلیط هواپیما + لیست قیمت اعلام شد

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *