نمایش مودم‌های رومیزی 5G همراه اول در الکامپ 1403

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سحاب در راه اتصال به آینده هوشمند، اولین مودم دسکتاپ 5G خود را برای کاربران حرفه ای و سازمانی در Elcomp 1403 به نمایش گذاشت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در بیست و هفتمین رویداد بین المللی الکامپ، رفیق اول مودم های رومیزی 5G را ارائه کرد که بخشی از برنامه توسعه 5G و مکمل این نسل از فناوری ارتباطات است.

استفاده موبایل اول از تخصص متخصص داخلی و ظرفیت تولید داخلی برای تامین مودم های 5G و همچنین استفاده از مودم های بین المللی پیشرفته، منجر به تولید طیف متنوعی از محصولات مودم رومیزی 5G برای مشترکین موبایل اول شده است. چشم انداز نظارتی

در این مودم ها که مدل ارتباط سلولی با روتر Wi-Fi ترکیب می شود، عملاً یک شبکه وای فای محلی را فراهم می کند که مشترکین می توانند مطابق با استانداردهای ارتباطی این نسل از جمله سرعت انتقال داده بالا و قابل اعتماد بودن، به آن متصل شوند. ارتباط.

اساساً این مودم ها برای کاربران حرفه ای و مشاغلی که نیاز به دسترسی سریع و مطمئن به اینترنت دارند در نظر گرفته شده است. این مودم ها از فناوری 5G First Mobile Communications استفاده می کنند تا تجربه ای منحصر به فرد از سرعت و کیفیت پایدار را به کاربران ارائه دهند.

به عبارت دیگر، مودم رومیزی 5G دستگاهی است که دستگاه های دیگر (مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها یا رایانه ها) را قادر می سازد به شبکه ارتباطی 5G متصل شوند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *