نماینده مجلس: همسان‌سازی به حقوق شهریور بازنشستگان اضافه نشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

النا: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هرچند دولت آیین نامه اجرایی قانون برابری حقوق بازنشستگان را تصویب و ابلاغ کرد؛ اما بازنشستگان عادی هنوز حقوق خود را دریافت نمی کنند.

منشور فلسفی با بیان اینکه نمی دانیم این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت، ادامه داد: همه بازنشستگان معتقدند دولت منابع مالی لازم برای یکسان سازی حقوق آنها را دارد و از آنجا یک درصد ارزش افزوده تامین مالی می شود..

وی با بیان اینکه علیرغم تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون تسویه حقوق بازنشستگان از سوی دولت، همچنان حقوق بازنشستگان عادی پرداخت نشده است و حقوق آنها در شهریور لحاظ نشده است که باید اصلاح شود.

فیلسوف در جلسه علنی – شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز حقوق بازنشستگان تسویه نشده است، گفت: هرچند دولت آئین نامه اجرایی این قانون را تصویب و ابلاغ کرده است. ، منظم است و حقوق بازنشستگان هنوز پرداخت نمی شود، مشمول حقوق شهریور ماه آنها نمی شود که باید اصلاح شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه نمی دانیم این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت، ادامه داد: همه بازنشستگان معتقدند دولت منابع مالی لازم را برای همسان سازی آنها در اختیار دارد. حقوق و ارزش افزوده ای معادل یک درصد از آن را فراهم کند.

وزیر کشاورزی ضمن تشکر از پیگیری های عالی الجهاد در این مدت، گفت: 80 درصد مطالبات گندم کاران محقق شده است اما آنچه نگران کننده است این است که طبق قانون همه این مطالبات باید انجام شود. تا آخر حل شود سپتامبر.

این فیلسوف در پایان گفت: با توجه به اینکه به هفته دفاع مقدس نزدیک می شویم باید به حقوق شهدا و جانبازان توجه بیشتری شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *