نوازی: عده‌ای در استقلال حرف ببر و بیار بودند!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

محمد نوازی درباره بازگشت کاروان استقلال به ایران بعد از بازی النصر در هفته سوم لیگ برتر آسیا گفت: بازی خوبی بود بچه های ما با همه سختی ها و مشکلاتی که بعد از باخت به ذوب آهن به وجود آمد تمام تلاش خود را کردند اما متاسفانه در دیداری که می توانستیم برنده شویم شکست خوردیم.

وی دلایل ناکامی استقلال از ابتدای فصل را بیان کرد: مشکلات بدشانسی، مدیریتی، بازیکنی، مالی و غیره؛ همه این موارد وجود داشت، اما شرکت به وظیفه خود عمل کرد و به وظیفه خود عمل کرد. مشکلات کوچکی وجود داشت که در آن زمان درباره آن صحبت کردند و مطرح کردند و این مشکلات روی تیم تاثیر گذاشت.

سرمربی استقلال تایید کرد: مشکلاتی وجود داشت، اما اکنون همه چیز تمام شده است. با سرمربی جدید می جنگیم و تلاش می کنیم به چیزهای خوبی برسیم.

نوازی درباره حضور یا عدم حضورش در کادر فنی پیتسو مسیمانه گفت: نمیدونم این منم یا نه سرمربی جدید را دیدم اما صحبتی نکردیم و فقط با او احوالپرسی کردیم و او را به بازیکنان معرفی کردیم.

وی درباره هجمه ای که استقلال در این فصل متحمل شد و تاثیر آن بر عملکرد این تیم گفت: هر تیمی که نتیجه نگیرد مورد حمله قرار می گیرد. استقلال تیم بزرگی است و همیشه در آن حاشیه وجود دارد. مردم انتظار استقلال دارند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *