نویدکیا: آقای مورایس، من از سپاهان برکنار نشدم!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیدار فینال جام حذفی فوتبال ایران روز پنجشنبه بین تیم های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار می شود. محرم ناودکیا، سرمربی مسی یک روز قبل از فینال حذفی در نشست خبری حاضر شد و درباره شرایط این دیدار صحبت کرد.

مشروح نامه نویدخیا را در ادامه می خوانید:

**شاید این بازی زیاد جالب نباشد
شاید آخرین بازی فصل، آن هم در جام حذفی، از نظر بحث مطبوعاتی چندان جذاب نباشد، زیرا بازی فینال است و صحبت در مورد آن می تواند کمی غیرمنطقی باشد. با این حال هر دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار هستند و مطمئنا با تمرکز بالایی بازی خواهند کرد

هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند
ما و سپاهان برنامه ریزی کرده بودیم که بازی خوبی انجام دهیم. هر دو تیم قطعا برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می کنند زیرا این افتخاری برای هر دوی آنها است که برای همیشه ماندگار خواهد بود. چه بازیکن، چه باشگاه و چه مربی، همه در باشگاه ها به دنبال موفقیت هستند.

**با سربلندی و سختی به فینال رسیدیم
ما در هر تیمی بازیکنانی داریم که برای آن تیم خوب هستند. قطعا باید با تمرکز بالا بازی کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تلاش هایی که در یک فصل انجام داده ایم نتیجه بدهد. ما سخت کار کردیم، به خصوص در جام حذفی. فکر می‌کنم ما تنها تیمی هستیم که تمام بازی‌هایش را مقابل تیم‌های لیگ برتری انجام داده‌ایم و بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالیم که با افتخار اینجا هستیم.

**وقت پاداش است، می خواهیم قهرمان شویم
برای همه ما افتخار است که طبق برنامه مقابل همه تیم های لیگ برتری بازی کردیم و به اینجا رسیدیم. حقیقت این است که اکنون زمان پاداش است. این برای هر دو تیم است. هر تیمی که بیشتر تلاش کند و تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند قهرمان شود. ما باید تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام دهیم.

**تقابل نویدکیا با سپاهان؟
گفتن این برای من سخت است. وقتی بازی ما در اراک تمام شد و بعد متوجه شدم سپاهان هم به فینال رسیده است، هنوز ذهنم درگیر این مشکل بود. اما این یک موضوع حرفه ای است و من باید کارم را انجام دهم. قطعا تمام تلاشم را برای کمک به تیمم انجام خواهم داد.

**آقای مورائس من را از ارتش بیرون نکردند!
سرمربی سپاهان در دیدار قبلی با این مشکل مصاحبه کرد و گفت مثلا نویدکیا می خواهد نشان دهد که ترک این باشگاه و رها کردنش اشتباه بوده است. حقیقت این است که آنها مرا ترک نکردند. من خودم رفتم و بحث ها بر سر نظرات بود.

ما باید به یکدیگر احترام بگذاریم
من هرگز نمی خواستم در مورد این مسائل صحبت کنم. حقیقت این است که من هیچ وقت در مورد سپاهان، مربی او و مسئولان باشگاه صحبت نکردم و در زمان بازی یا الان که مربی بودم و یا زمانی که رفتم صحبتی نکردم. به همین دلیل به نظر من باید به همین نسبت احترام بگذاریم.

** ماجرای جدایی از سپاهان؟
دلیل جدایی من از سپاهان این بود که دیدگاه های متفاوتی داشتیم. شاید از نظر فنی با اعضای هیئت مدیره به نقطه نظرات فنی خوبی نرسیده باشیم. در آن سال شاید 8 یا 9 بازیکن بدون قرارداد بودند که جالب بود و من به هیئت مدیره گفتم که به دو نفر از آنها نیاز دارم. هر کس دیگری می تواند بماند. همه می خواستند بروند. من اول این دو نفر را به باشگاه فرستادم و جالب اینکه بحثشان با همین دو نفر خیلی بد شروع شد و خیلی بد تمام شد. من هم به این نتیجه رسیدم که دیدگاه باشگاه با نظر من همخوانی ندارد. به همین دلیل دیگر نمی روم و مشکل اینجاست که در نامه استعفای خود با احترام به باشگاه گفتم که نمی خواهم بمانم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *