نکونام: دیدید چقدر با کیفیت بازی کردیم / من مخالف وقت تلف کردن نیستم و قبلا هم انجام داده‌ام

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خپروشی: جواد نکونام، سرمربی استقلال معتقد است آبی پوشان بر اثر اشتباهات فردی گلزنی کردند و می توانستند در دیدار مقابل ملوان با اختلاف برنده شوند.

پس از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر، جواد نکونام گفت: در ابتدای بازی به دلیل خطای فردی یک گل به ثمر رساندیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم. می‌توانستیم نیمه اول بازی را ببریم، اما بدشانس بودیم و در ضربات آخر بی دقت بودیم.

وی افزود: در ابتدای نیمه دوم با نقل و انتقالات بازیکن وارد مسابقه شدیم. می دانستیم که حریف 1-5-4 دفاع می کند و به دنبال ضدحملات و اشتباهات ماست. در صحنه گل دوم میلاوان قبل از آن یک ضربه کرنر برای ما بود. گرفتن حریف به راحتی باعث شد گل دوم را بزنیم. در کمال تعجب در شرایطی که به دنبال گل دوم بودیم یک گل بد و کودکانه زدیم.

نکونام گفت: پس از این گل و با تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم نبض مسابقه را مهار کنیم. اگر بدشانس نبودیم با دو گل پیروز می شدیم. ما خیلی خوب بازی کردیم. دیدید که چقدر خوب بازی کردیم، حتی زمانی که آندونگ، کاکوتا، سامان فلاح و زبیر نیک نفس را روی نیمکت داشتیم. استفاده از بازیکنان خطرناک بود زیرا ممکن بود آسیب ببینند. آرمان رمضانی پایش مصدوم شد و می خواستم او را تعویض کنم اما او مهاجم متخصص ما بود و باید او را در زمین نگه می داشتم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بلانکو از روز اول با این تیم تمرین می کند و از شرایط تیم آگاه است اما متاسفانه کار او را اصلاح نکردند. من با فرشید سامی صحبت کردم که این کار انجام شود اما نشد. هر نکته مهم است و مردم باید در اختیار ما باشند. هیچ تیمی شرایطی مثل ما ندارد. من در ابتدای فصل گفتم با توقف لیگ به دلیل بازی های تیم ملی به آمدن ابوالفضل جلالی امیدواریم و امیدواریم تیم کاملی داشته باشیم. از تیمم راضی هستم و جدای از اشتباهات فردی، عالی بازی کردیم. ضربات آزاد و کرنرهای زیادی داشتیم و در بازی ای که باید سه امتیاز می گرفتیم، با کمی فکر امتیاز دادیم. از بازیکنانم تشکر می کنم و هواداران هم پیروز شدند.

وی در پاسخ به صحبت های مازیار زری سرمربی ملوان مبنی بر اینکه استقلال نتوانسته به ملوان گل بزند، گفت: از مسابقه بپرسید نه شخص.

وی در خصوص باز شدن سه بار استقلال در دو دیدار اخیر گفت: وقتی گل می زنیم کل تیم مشکل دارد. فرم تیم ما در حال بهبود است زیرا تیم ما کامل نیست. اگر از روز اول یک تیم کامل داشتم، شرایط ما بهتر بود. تعطیلی لیگ به ما کمک می کند. برای ما مهم میزبانی در آسیاست و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

نکونام تصریح کرد: کوبال ناظمی داور فوق العاده ای بود اما وقت اضافه اعلام شده در نیمه اول 5 دقیقه و نیمه دوم 6 دقیقه بود. نیمه دوم 12 دقیقه وقت تلف شده داشت. بازیکنان مارینرز بازی را خواباندند. وقتی بازیکنی نمی تواند بازی کند نمی خواهیم سلامتش به خطر بیفتد اما – ما را عصبی کردند. این دیدار در نیمه دوم کمتر از 10 دقیقه شاهد اتلاف وقت نبود. بازیکن حریف می خواهد بیرون برود، می گویند بیرون نرو! دروازه بان برای شروع مسابقه از جایش بلند می شود اما از او می خواهند از روی نیمکت روی زمین بخوابد! من مخالف این کارها نیستم، شاید روزی نیاز به انجام این کار داشته باشم و قبلا این کار را کرده ام. اما – گیلر ملوان زمان زیادی را تلف کرد و مسابقه را متوقف کرد. زمان بسیار کمی تلف شد.

یکی از خبرنگاران به نیکونام گفت که مشخص است اختلافات بین مدیریت قبلی همچنان وجود دارد و گوستاوو بلانکو به دلیل تمدید قراردادش نمی تواند به میدان برود و سرمربی استقلال در این باره اظهار داشت: ابوالفضل جلالی. از روز اولی که تمرین را شروع کرد مصدوم شد. از او شکایت کردم چون یک بازیکن حرفه ای باید حرفه ای تمرین کند. وقتی بازیکنی روز اول مصدوم می شود یعنی استراحت کامل داشته، غذا خورده و خوابیده و حرفه ای عمل نکرده است! این را به اعلیحضرت گفتم. ما بلانکو را داشتیم و مهاجم هدفمان دو روز قبل از بازی با چمز آذر آنجا بود، اما به ما گفتند که نمی تواند بازی کند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: آرمان رمضانی دیر به جمع ما پیوست اما اینکه او بازی می کند مایه خوشحالی است. به یک دستیار نیاز داریم، دفاع راست نداریم. به سامی گفتم چرا اینقدر حرف میزنی؟ بازی دیروز (تراکتور و پرسپولیس) را تماشا کردید که هر دو تیم به طور کامل در زمین حضور داشتند اما مشکل سقف بودجه دوباره برایمان نمایان شد. یک روز با شهریاری صحبت کردم و او صحبت خوبی داشت. به سامی گفتم محدودیت بودجه مشکل من نیست و به بازیکنان نیاز دارم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *