نکونام: کردند که هاشمی‌نسب علیه من مصاحبه کرد / آتیلا حجازی علیه من صحبت کرد؛ با اینکه من او را محترم و دوست‌داشتنی می‌دانم، پاسخی ندادم / دورغ گفتند و همه را علیه من کردند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تمرین سه: جواد نکونام علت مشکلات پیش آمده بین او و مهدی هاشمی نسب را توضیح داد.

جواد نکونام سرمربی استقلال در واکنش به مصاحبه مهدی هاشمی نسب علیه خود واکنش نشان داد و سوءتفاهم ایجاد شده توسط فرشید سامی را باعث این مشکلات اعلام کرد.

مهدی هاشمی دوست من است و هر اتفاقی بیفتد از من بزرگتر است و خودش هم می داند که چقدر او را دوست دارم به او اطلاعات اشتباهی دادند و علیه من هم صحبت کردند. در حالی که حقیقت چیز دیگری است.

آقای السمعی با مهدی الهاشمی به توافق رسیده بود اما او بعداً توافق خود را پس گرفت. این مشکل باعث سوء تفاهم و مشکلاتی شد. بعد از توافق اولیه ناپدید شدند و بعد یک نفر دیگر را به جلسه فرستادند که اصلاً نمی دانست چه کسی روبروی او نشسته است از نسب ببخشید؟ گفتن این حرف ها شرم آور است. یا عمداً کسی را فرستاده اید که به نسب هاشمی توهین کند یا کسی را فرستاده اید که نمی داند جریان چیست.

همین عدم شفافیت و اطلاعات نادرست باعث شد مهدی هاشمی مرا دچار سوءتفاهم کند و علیه من صحبت کند. من الان شفاف صحبت می کنم و از آقای سامی انتظار دارم شفاف صحبت کند تا شما حقیقت را بدانید.

آتیلا که دوست و همکار من است پارسال با من مصاحبه کرد و من گفتم آتیلا هگزی با وجود اینکه نیمکت نشین نبود باید در تیم حضور داشته باشد. وقتی گفتند او را رها کن، گفتم باید باشد، در پیاده رو بود و کنار ما بود.

فرشید سامی در بازی با نساجی به من گفت که نباید آتیلا هگازی را به بازی بفرستید، من هم گفتم نه، او رئیس تیم است و باید برود و اجازه نمی دهم کسی به مسابقه برود.

امسال درباره مجوز بحث شد و گفتند آتیلا هگزی نمی تواند و من هم ایمان العلمی را ارائه کردم. شهریاری در روزهای اخیر گفت چون با ایمان العلمی صحبت کردیم همه چیز تمام شده و رئیس تیم تمام می شود اما آتیلا هگزی علیه من صحبت کرد. با اینکه او را فردی محترم و محبوب می دانستم جوابی ندادم. با این حال، من الان حقیقت را می گویم. برای داود حقدوست هم چنین اتفاقی افتاد. به او اطلاعات نادرست داده اند و او این اطلاعات را بیان کرده است.

از سکوت من سوء استفاده شده و این سوال پیش می آید که چرا این همه دروغ منتشر می شود؟ چرا از نام من استفاده می کنند و چرا همه علیه من هستند؟

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *