نگرانی عمیق ایالات متحده از گزارش‌های مربوط به کشته شدن غیرنظامیان در غزه / واشنگتن: به تلاش خستگی‌ناپذیر خود برای دستیابی به برقراری فوری آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها ادامه خواهیم داد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

روز شنبه 20 اوت، شورای امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای نگرانی عمیق خود را در مورد «گزارش‌های مرگ غیرنظامیان در غزه پس از حمله اسرائیل به یک مجتمع مدرسه» ابراز کرد.

به گزارش وب سایت کاخ سفید، در این بیانیه آمده است: ما با همتایان اسرائیلی خود در تماس هستیم که گفته اند مقامات ارشد حماس را هدف قرار داده اند و ما در حال درخواست جزئیات بیشتر هستیم.

شورای امنیت ملی آمریکا همچنین اضافه کرد: ما به طور مداوم گفته‌ایم که اسرائیل باید اقداماتی را برای به حداقل رساندن آسیب به غیرنظامیان انجام دهد.

در این بیانیه آمده است: «ما از از دست دادن هر غیرنظامی فلسطینی که در این درگیری غمگین هستیم، از جمله کودکان حمایت می کنیم.

شورای امنیت ملی آمریکا با اشاره به ادامه کشته و زخمی شدن بسیاری از غیرنظامیان در درگیری‌های غزه، گفت: این مورد بر ضرورت آتش‌بس فوری و آزادی گروگان‌ها تاکید می‌کند و ما به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود برای رسیدن به هدف ادامه خواهیم داد. به این امر برسند.”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *