هاشمی‌نسب: آقای نکونام، واقعیت را به هواداران بگویید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: سرمربی استقلال فصل گذشته سکوت خود را شکست و درباره مسائل پیش آمده صحبت کرد.

پس از اینکه جواد نکونام در اولین نشست خبری لیگ بیست و چهارم از صحبت درباره دلیل جدایی هاشمی نسب خودداری کرد، یاغی بزرگ فوتبال ایران سرانجام سکوت خود را شکست و گفت: 21 سال است در استقلال خط قرمزی به نام هوادار دارم. . اگر قرار بود من را جلوی جمعیت استقلال بگذارند حرف هایی می زدم که دوست ندارم اینجا بگویم اما به خاطر جان مادرم که دنیاش را نمی خواهم … چه بگویم ? من نان و نمکشان را خوردم احترامشان کردم و رفیقشان شدم اما اگر قرار باشد توپ را در زمین من بیندازند و بگویند نسب الهاشمی به خاطر پول نیامده است… من از آنهایی نیستم که تهدید کنم و نمی خواهم پول را برای خودم نگه دارم.

الهاشمی نسب ادامه داد: دوست ندارم جلوی هواداران قرار بگیرم. دیشب بنا به دلایلی می خواستم مطلبی بنویسم. یکی از هواداران استقلال به من کامنت داد که تو هم از زرد آمدی و به خاطر پول به استقلال نیامدی! طاقت رویارویی با هواداران استقلال را ندارم. من با آنها زندگی کردم. اگر قرار است کسی فکر کند که باهوش است و به بخش رسانه در پشت صحنه فکر می کند، می خواهد من را جلوی هواداران قرار دهد، آنها با بدشانسی بازی می کنند. امیدوارم این اتفاق نیفتد من ساکتم

وی افزود: آقای نکونام بیایید این اتفاقات را برای ما توضیح دهید! مهدی الهاشمی خاستگاهی حاشیه ای ندارد. الهاشمی نسب بود که تمام حواشی تیم را به دوش کشید. راستش را به مردم بگویید، من صادق هستم و بگذارید دوستی ما باقی بماند وگرنه حقیقت را می گویم و دیگر سانسوری وجود نخواهد داشت. لطفا من را جلوی هوادار نگذارید. از روز اول واقعیت را بگویید تا آخرین مرحله را بگویید که نسب هاشمی برای پول نیامده است.

وی در خصوص اینکه آیا دوستی که امیدوار بود محقق شده است، گفت: دوستی بویی به خود گرفته است که نمی دانم بگویم یا نه. اصلاً دوستی وجود ندارد و برخی افراد آنقدر خوب نیستند که بتوان آنها را دوست خطاب کرد. اگر صد قدم به سمتشان بروی، دو قدم هم نمی توانند بردارند. به قول معروف فوتبال؛ یکی باید یک پل را نشان دهد و ما سی و سه پل را به آنها نشان می دهیم، اما متأسفانه …

سرمربی فصل گذشته استقلال گفت: غیبت من تاثیری ندارد. استقلال افراد بزرگی مثل منصور پورحیدری دارد و این برای من افتخار بزرگی است. هواداران استقلال تا آخر عمر قدردان من خواهند بود. من می گویم شوالیه من، مرا جلوی فن قرار نده. من حق پول دارم، اما چیزهای مهم تری هم هست. همانطور که خانواده ام مهمتر از پول هستند، طرفدارانم هم برای من مهمتر از پول هستند. حقه بازی نکن من 21 سال پیش در این مدرسه شیوخ فوتبال یاد گرفتم که چگونه هوشمندانه بازی کنم.

الهاشمی نسب افزود: چند چیز به من یاد دادند اما اگر منتشر نمی کنم به خاطر نجابتم است. من را به خاطر مودب بودن با اسب اشتباه نگیرید. منتظر برگشتن نیستم و برای موفقیت استقلال دعا می کنم. من فقط برای موفقیت استقلال دعا نمی کنم. جایی باشم و مقابل استقلال بازی کنم. من به خاطر هواداران استقلال عاشق این تیم شدم. من را جلوی هواداران استقلال نگذارید. حرف برای گفتن زیاد است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *