هراز باز شد / خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبور در جاده هراز گذشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس اداره حمل و نقل زمینی و حمل و نقل زمینی بخشداری لاریگان شهرستان آمل از بازگشایی جاده هراز در پی بارندگی شدید امروز 12 تیرماه و پاکسازی سطح جاده از گل و لای خبر داد.

کوروش روشن گفت: بارش شدید باران که بعدازظهر یکشنبه 12 تیرماه جاری بود منجر به سرازیر شدن آب به سطح اصلی جاده هراز و اختلال در تردد خودروهای عبوری در این جاده شد.

وی افزود: با اعلام تردد در جاده لاریگان و حمل و نقل زمینی و موافقت پلیس راه هراز برای ساعاتی مسدود شد و پس از ورود سریع و تلاش ویژه نیروهای راهداری و حمل و نقل زمینی برای پاکسازی و ایمن سازی سطح جاده. ترافیک، شرایط در این جاده ایجاد شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل زمینی لاریگان آمل افزود: بارش شدید باران که موجب جاری شدن سیل و سرازیر شدن آب به سطح جاده هراز شد، سه باند در 30 تا 40 کیلومتری جاده هراز را فرا گرفت و احتمال تردد در آنها وجود دارد. برای ماشین ها آزاردهنده بود.

روشن ادامه داد: البته در زمان وقوع سیل سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها در آب غوطه ور شدند و خودروهای آنها به طور کامل متوقف شدند، خوشبختانه با حضور به موقع پلیس راهور خسارتی به سرنشینان و خودروهایشان وارد نشد.

وی بیان کرد: به دلیل جاری شدن سیلاب و جاری شدن آب در جاده اصلی هراز، چهار پل این جاده بسته شد که تلاش برای بازگشایی این پل ها ادامه دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *