هر ماه دو محصول جدید توسط بانک ملی ایران ارائه می شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست هم اندیشی و تشریح برنامه های عملیاتی اداره کل امور شعب استان مازندران بر توسعه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی خدمات این بانک تاکید و از معرفی دو محصول جدید خبر داد. امسال هر ماه

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایرانیان، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش با حضور اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل به اهمیت هوشمندی و نقش اصلی آن در ارتقای کیفیت خدمات بانکی اشاره کرد. . وی گفت: در بانک ملی ایرانیان تحول دیجیتال را یکی از اولویت های اصلی خود می دانیم و سعی می کنیم با استفاده از فناوری های جدید خدمات خود را به روز و کارآمدتر کنیم.

فعالیت بانک ملی ایران در زمینه تحول دیجیتال

مدیرکل بانک ملی ایران تاکید کرد: در این راستا زیرساخت ها و تجهیزات فناوری اطلاعات بانک ملی برای تضمین پایداری و امنیت سیستم ها و همچنین سرعت ارائه خدمات نوسازی شده است. با تشکیل کمیته فناوری، فعالیت های مرتبط با این حوزه به صورت منسجم و هدفمند برنامه ریزی و رصد می شود.

نگارزاده ادامه داد: برنامه های جدیدی برای ارائه خدمات جدید و ارتقای بهره وری عملیات بانکی طراحی و اجرا شد و با هدف افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات سریعتر، اختیارات بیشتری به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور تفویض شد. .

مدیرعامل بانک ملی در خصوص طراحی برنامه جدید ارزیابی اعتبار مشتریان گفت: با استفاده از این برنامه فرآیند تایید صلاحیت مشتریان به صورت هوشمند و خودکار انجام می شود که این امر موجب تسریع در ارائه تسهیلات و همچنین کاهش اعتبار بانک می شود. . خطر.

وی تاکید کرد: معتقدیم با استفاده از فناوری اطلاعات و هوش خدماتی می توانیم به بانکی مدرن، کارآمد، مشتری مدار تبدیل شده و نقش خود را در توسعه نظام بانکی کشور ایفا کنیم.

فرمانداران اختیار کامل برای تنظیم اموال مازاد بانک را دارند

مدیرعامل بانک ملی همچنین به روسای کل استان‌ها اختیارات کامل برای ساماندهی اموال مازاد بانک را داد و گفت: از طرح‌ها و برنامه‌هایی با هدف بهبود عملکرد بانک و افزایش کارایی و رفاه کارکنان حمایت می‌کنیم.

دکتر نجارزاده توسعه و پیشرفت در حوزه مراقبت از کارکنان را یکی از اولویت های اصلی بانک ملی برشمرد و گفت: تلاش می کنیم با ارائه تسهیلات مراقبتی مناسب انگیزه و تعهد کارکنان به انجام وظایف محوله را افزایش دهیم.

مدیرعامل همچنین از برنامه این بانک برای احداث مجتمع در استان مازندران خبر داد و گفت: این مجتمع با هدف ارائه خدمات جدید و باکیفیت به مشتریان علاوه بر رفاه حال کارکنان احداث می شود.

وی در خصوص ارائه خدمات بیمه ای به کارکنان بانک ملی گفت: ما همچنان به ارائه هر چه بیشتر خدمات بیمه ای به همکاران خود ادامه می دهیم تا در صورت بروز مشکل تا حدود زیادی دغدغه مالی آنها برطرف شود.

کلیه محصولات بانک ملی ایران باید آفلاین باشد

وی بر ضرورت تحول در حوزه های مختلف به ویژه فناوری، انضباط مالی و دلسوزی برای رسیدن به جایگاه واقعی بانک ملی تاکید کرد.

دکتر نجارزاده به سابقه فوق العاده و پتانسیل بالای بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: ما بهترین بانکداران را در بانک ملی داریم و با تکیه بر توان و تجربه این صندوق های ارزشمند می توانیم به قله های موفقیت دست یابیم.

وی همچنین به ضرورت اصلاحات ساختاری در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: باید از فناوری های نوین برای نوسازی و کارآمدی خدمات خود استفاده کنیم.

دکتر نجارزاده با تاکید بر اینکه تمامی محصولات ما باید آفلاین باشد خاطرنشان کرد: برای بانک ملی هیچ چیز بهتر از تغییر تکنولوژی و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال نیست.

ظهور بانک ملی ایرانیان برای افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات بهتر

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تغییرات مثبتی که در ماه های اخیر در این بانک رخ داده است، تصریح کرد: تلاش داریم با ارائه خدمات الکترونیکی نوین، توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و بهبود وضعیت بانک ملی، بانک ملی را به یک بانک مدرن تبدیل کنیم. کیفیت خدمات بانکی خدمات و افزایش رضایت مشتری برای کارآمد و مشتری مدار شدن.

دکتر نجارزاده بر لزوم ارتقای عملکرد اداری در تمامی سطوح سازمان تاکید کرد و با اشاره به شاخص های تعیین شده برای ارزیابی عملکرد مدیران گفت: در راستای تحقق اهداف بانک ملی و حرکت رو به جلو در جهت دستیابی به جایگاه ایده آل، لازم است مدیران در تمامی سطوح سازمانی به بهبود عملکرد خود توجه داشته باشند.

مدیر عامل شرکت با اشاره به تمرکز دولت سیزدهم بر نیروی انسانی، بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه و تحول نظام بانکی کشور تاکید کرد و گفت: در چند سال گذشته توجه ویژه ای به این امر شده است. حوزه در بانک ملی ایران است و تلاش می کنیم با ارتقای جایگاه و منزلت کارکنان، انگیزه و تعهد بیشتری را برای آنان فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: معتقدیم کارکنان بانک ملی سرمایه های اساسی این بانک هستند و موفقیت و پیشرفت بانک در گرو تلاش و تعهد آنهاست.

مدیرعامل بانک ملی همچنین به ضرورت ارائه محصولات و خدمات جدید برای حفظ رقابت پذیری در بازار اشاره کرد و گفت: باید با رصد نیازها و انتظارات مشتریان، محصولات جدید متناسب با این نیازها را طراحی و ارائه کنیم.

وی از کارکنان این بانک خواست با ارائه ایده ها و طرح های خلاقانه در این زمینه حضور فعال داشته باشند.

دکتر نجارزاده با توجه به روش ارزیابی عملکرد کارکنان، لزوم تلاش و اهتمام همه کارکنان به انجام وظایف به نحو احسن گفت: ارائه عملکرد بهینه شرط لازم برای برخورداری از مزایا و ارتقای شغلی است.

موفقیت این بانک در سالی که گذشت مرهون تلاش همه کارکنان است

دکتر نجارزاده در ادامه سخنان خود به دستاوردها و موفقیت‌های سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش و دلسوزی کارکنان بانک در ستاد و در ردیف است.

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه برای رسیدن به مقام اول باید گام های بلندتری برداریم، خاطرنشان کرد: باید با ایمان به توانایی ها و با تکیه بر دانش و تجربه کارکنان در نوآوری و ارائه خدمات متمایز به مشتریان تلاش کنیم.

وی از کلیه کارکنان بانک ملی خواست تا با تعهد و تلاش مضاعف در جهت تحقق اهداف عالیه بانک گام بردارند و در نقش خود در احیای جایگاه این بانک قدیمی و مردمی سهیم باشند.

نجارزاده ادامه داد: برای بهبود عملیات و بهبود عملکرد بانک باید از مشارکت و همفکری همه کارکنان و همکارانی که در کانون فعالیت‌های بانک هستند استفاده کرد.

وی از کلیه کارکنان بانک ملی به ویژه کارکنان صندوق حمایت از بانک ملی خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده خود در بهبود عملکرد بانک و رفع مشکلات موجود مشارکت فعال داشته باشند.

شایستگی و معیارهای انتصاب

وی در پایان سخنان خود به موضوع انتصابات در بانک ملی اشاره کرد و گفت: معتقدیم انتصابات باید براساس شایستگی و تجربه باشد و انتصابات بر اساس توانمندی و عملکرد آنها در حوزه های مختلف صورت گیرد.

دکتر نجارزاده با تاکید بر اینکه تا زمانی که افراد شایسته در نظام نباشند نمی توان شاهد بهبود و افزایش کارایی بانک بود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا نخبگان و کارآمدان را در مسیر تحول و ارتقای نظام شناسایی و به کار گیریم. عملکرد بانک بیایید در سطح کشور قدم های بزرگتری برداریم.

حسن مونسان: موفقیت های بانک ملی ایران در سال جاری شتاب بیشتری می گیرد

حسن مونسان، عضو هیأت مدیره و معاونت امور شعب بانک ملی ایرانیان در «جلسه اجماع و تشریح برنامه‌های عملیاتی اداره کل امور شعب مازندران» که با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده برگزار شد. مدیرعامل این بانک و اعضای هیات مدیره و هیات مدیره مرکز آموزشی خیریه بابلسر با اشاره به موفقیت‌های کسب شده این بانک در سال گذشته به آن دست یافت و گفت: با رفع مشکلات موجود و اصلاح عملیات در سال جاری روند موفقیت های بانک ملی ایران تسریع خواهد شد.

وی گفت: با تلاش مستمر همه کارکنان، بانک ملی ایران توانست جایگاه خود را در سیستم بانکی کشور بازپس گرفته و سهم از دست رفته بازار را جبران کند.

معاون امور شعب بانک ملی ایران خاطرنشان کرد: معتقدیم با همدلی و مشارکت همه کارکنان می توانیم از چالش ها عبور کرده و به موفقیت های بزرگی دست یابیم.

مونسان همچنین به عملکرد سال گذشته اداره کل امور شعب مازندران اشاره کرد و گفت: این مدیریت در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست سهم بسزایی در موفقیت کلی بانک داشته باشد.

اداره کل امور شعب مازندران در پایان خرداد با رشد 3 درصدی روبرو شد

هرمز بزولده رئیس اداره امور شعب مازندران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعب استان مازندران گفت: خوشبختانه اداره امور شعب مازندران در پایان خرداد ماه امسال توانست رشد مثبت 3 درصدی را کسب کند. بخش سال.”

وی با اشاره به اینکه این دستاورد حاصل تلاش و تعهد مستمر کارکنان بانک ملی ایرانیان در این استان است، گفت: با ادامه این روند رو به رشد امیدواریم شاهد تداوم رشد و شکوفایی بانک ملی در مازندران باشیم. استانداری در ماه های آینده

بزولده در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حضور اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در این جلسه و توجه ویژه به استان مازندران، از کلیه کارکنان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد بانک ارائه دهند. بانک می تواند با حضور فعال در این استانداری به اهداف خود دست یابد.

گفتگوی صادقانه بین مدیران ارشد و کارکنان در استان مازندران

در این جلسه مدیران ارشد بانک ملی ایران در کمیته تخصصی شرکت کردند و به گفت و گوی صمیمانه با کارکنان و کارشناسان این بانک پرداختند و مسائل، مشکلات و راهکارهای پیش رو در مسیر بهبود عملکرد بانک را مورد بررسی قرار دادند.

اعضای هیأت مدیره و شورای اجرایی این کمیته تخصصی بر ضرورت ارائه خدمات باکیفیت، حفظ رضایت مشتریان و ارائه راهکارهای ارتقای سطح خدمات بانکی تاکید کردند.

کارکنان اداره امور شعب مازندران نیز با اشاره به چالش های پیش روی روند پرداخت تسهیلات به مشتریان، خواستار رفع موانع و تسریع در این روند شدند.

تطبیق منابع و هزینه ها، ارتقای املاک بانک در مازندران، اجرای طرح بهره وری به بهترین شکل ممکن، فراهم آوردن بستر مناسب برای ارتقای تسهیلات رفاهی برای کارکنان و ایجاد واحد خرید ملک و مراقبت ویژه از دیگر موضوعاتی بود که بیان شد معیشت و رفاه کارکنان با حضور اعضای هیات مدیره و شورای اجرایی مطرح و در سخنان کارکنان مطرح شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *