هشدار تداوم گرما در استان تهران / استانداری: مردم مصرف آب و برق خود را مدیریت کنند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور اخطاریه زرد با توجه به ادامه گرمای هوا در این استان خبر داد و گفت: توصیه مدیریت بحران به مردم عزیز مدیریت مصرف حامل های انرژی (آب و برق) است.

به گزارش استانداری تهران، حمید یزدی مهر صبح – دوشنبه از صدور اخطاریه زرد هواشناسی در خصوص تداوم توده هوای گرم در استانداری تهران خبر داد و اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی این گرما ادامه خواهد داشت. و تا جمعه پنجم مرداد ماه ادامه دارد.

یزدی مهر با بیان اینکه پیش بینی می شود منطقه متاثر از این گرمای مداوم کل استان تهران به ویژه مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان را شامل شود، گفت: از مردم عزیز می خواهیم که مدیریت مصرف حامل های انرژی را در نظر بگیرند. به ویژه آب و برق در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر مدیریت بهینه مصرف آب تاکید کرد و افزود: با توجه به مشکل کم آبی و استرس از مردم می خواهیم به این موضوع توجه ویژه داشته و مدیریت بهینه مصرف را در دستور کار قرار دهند. همچنین برای مصرف آب در بخش‌های مختلف از جمله مصرف آن در کشاورزی، آبیاری فضای سبز و صنعت مدیریت ضروری است و استفاده‌های غیر ضروری باید حذف شود.

وی منطقی سازی مصرف را یکی از وظایف و تکالیف همه آحاد جامعه دانست و گفت: با آموزش و آموزش آحاد مردم در مصرف بهینه و بهینه آب و برق به ویژه در فصول گرم سال. هر ساله شاهد اجرای صحیح این مسئولیت در تمامی ارکان جامعه هستیم.

یزدی مهر بر لزوم مدیریت بهینه مصرف، استفاده از وسایل سرمایشی و تنظیم دمای مناسب برای مبردها تاکید کرد و گفت: با توجه به دمای شدید هوا و تداوم این شرایط جوی، مدیریت آب و برق ضروری است. مصرف. در تمامی بخش ها توسط همشهریان عزیز.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *